Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
15 let informací pro hromadné stravování

Diskuse na téma Nefunkční čip - náhrada zdarma nebo nová koupě?

Červeně příspěvky za posledních dní
odpovědětLenka12312:38 4.1.2018
Dobrý den, ráda bych věděla, jak má postupovat rodič, pokud dítě má 1,5 roku zakoupený čip na stravování, není viditelně poškozen a přestane fungovat. V jídelně požadují zakoupení nového čipu. Nevím, zda čip, který jsme před první třídou koupili byl úplně nový, škola po ukončení docházky čipy zpět vykupuje, takže může být používán delší dobu... Děkuji za odpověď.
odpovědětmaty20013:13 4.1.2018
Pokud není funkční u nás se mění za jiný.
odpovědětValentýna16:29 4.1.2018
Odpověď na svou otázku hledejte v provozním řádu příslušné školní jídelny. Z naší zkušenosti: děti s čipem na dlouhé šňůře točí a bouchají do předmětů /lavice např./ V čipu je skleněná tyčinka, která praskne a pak už funkční není. Na toto se například záruka nevztahuje. Čip se také nesmí máčet - dětem spadne , bůh ví jak, do čaje a pak ... nefunguje. Nejprve vyzpovídejte dítko, co s čipem dělalo.
odpovědětSartuna7:27 5.1.2018
u nás to máme takto: pokud je čip nefunkční a nevidím viditelné poškození, čip vyměním za nový. Starý si popíšu a pošlu na reklamaci, pokud by se ukázalo, že čip poškodil strávník, částku mu doúčtuji.
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz
Zobrazit plnou verzi