Pro správné fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Budete-li pokračovat v jeho prohlížení, souhlasíte s používáním souborů cookies.Pokračovat Více informací    
Jídelny.cz
Informační portál hromadného stravování

Články v kategorii Komunikace

Kategorie článků:


Rodiče, učitelé a školní jídelna

4.5.20177751Pavel Ludvík
Rodiče a učitelé představují velkou skupinu lidí, která by mohla jídelnám v jejich snaze naučit děti zdravě jíst velmi pomoci. Někteří však toto úsilí spíš kazí. Jak vedoucí jídelen takové případy řeší? Přečtěte si pár příběhů z praxe.

Vyjednávání s ředitelem prakticky

19.9.201615493Pavel Ludvík
Diskuse s ředitelem o provozu jídelny, o platech, o zástupech bývají někdy náročné, ale vhodným postupem a argumenty se dá mnohého dosáhnout. Přečtěte si následující příběh: podobnosti s některými situacemi z vaší jídelny nejsou zcela náhodné.

Chytré řeči dětí u okýnka

29.6.201615741Janka Kuricová
Dětské názory a postřehy nás znovu a znovu upoutávají svým zvláštním humorem a osobitým pohledem na okolní svět, i na nás. Seznamte se s některými z nich, které pronesly děti v jídelně u výdejního okénka.

Jak vést nepříjemné rozhovory

4.5.201622602Zdenko Knižka
Možná to znáte. Ředitel vás z čehosi obviňuje, nemá pravdu, ale nevíte, jak argumentovat. Vybuchnete a řeknete: „Já se na to můžu ..." A odpověď? „Pokud se vám tady nelíbí, můžete odejít." Zažili jste podobný rozhovor? Pokud ano, tento článek je pro vás.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (2)

20.4.201617370Pavel Ludvík
V závěrečném dílu článku o dobré i nevhodné komunikaci jídelny s okolím se budeme zabývat situacemi, kdy vedoucí jídelny musí odpovídat na nepříjemné otázky a stížnosti.

Jak na dobrou komunikaci: příklady ze školních jídelen (1)

18.4.201618191Pavel Ludvík
Dobrá komunikace zkvalitňuje vztahy mezi lidmi i firmami, omezuje spory, umožňuje dosáhnout lepších výsledků a větší spokojenosti obou stran. Přinášíme 1. část komentovaných příkladů vhodné i méně vhodné komunikace ze školních jídelen.

Diskutujeme podle nových pravidel

19.11.201519020Pavel Ludvík
Diskusní fóra jsou významnou a navštěvovanou částí portálu Jídelny.cz. Aby dobře sloužila svému účelu a všem přinášela užitek, řídí se od podzimu 2015 novými pravidly.

Musíme komunikovat a dávat o sobě vědět

30.4.201520323Janka Kuricová
Jídelny musí svoje služby prodat. Důležité proto je si naklonit rodiče a poskytnout jim dostatek informací. Seznamte se s příklady, jak s rodiči i dětmi komunikuje zkušená vedoucí školní jídelny.

Proč na sebe na internetu (ne)upozorňovat

22.1.201529973Pavel Ludvík
Mnoho jídelen zveřejňuje na internetu jen svůj jídelní lístek a telefon vedoucí. Jiné naopak dávají na internet i mnoho dalších informací, kterými pak působí na strávníky. Jaké to má výhody a nevýhody?

Komunikace jídelny s učiteli, rodiči, žáky (2)

19.5.201422000Pavel Ludvík
Na jarních krajských konferencích několikrát zaznělo, že dobrá komunikace jídelny se strávníky napomáhá lepšímu hodnocení školního stravování. Seznamte se proto se zkušenostmi, které mají v této oblasti vedoucí některých jídelen. Druhý díl článku radí, jak na strávníky a jejich rodiče.
Předchozí1Další
Jídelny.cz, s.r.o.  |  Farského 638/14  |  326 00 Plzeň - Východní předměstí  |  Česká republika
Telefon: +420 731 331 095  |  E-mail: info@jidelny.cz
Zobrazit plnou verzi