O webináři
Lektor: Lucie Šmídová
Řešíte občas nesrovnalosti v evidenci hospodaření jídelny a účetnictvím? Pokud efektivně spolupracuje vedoucí a účetní, je to tím nejlepším předpokladem pro správné fungování školní jídelny z hlediska financí a hospodaření.
Vedoucí jídelny potřebuje ke své práci znát informace o finanční situaci jídelny, aby mohla plánovat a nakupovat potraviny a připravovat jídla v souladu s vyhláškou či návazností na finanční bilanci. Účetní zase potřebuje od vedoucí jídelny dostávat správné a srozumitelné údaje o nákladech na potraviny a další výdaje s provozem jídelny spojené, tak aby mohla správně vést účetnictví a kontrolovat údaje potřebné ke sledování údajů o hospodaření školní jídelny v návaznosti na rozpočet.
- Kde tyto informace vzít a jak si zkontrolovat jejich správnost?
- Vyznáte se v jednotlivých uzávěrkových výstupech? Dokážete si zkontrolovat jejich správnost?
- Znáte návaznosti pro kontrolu mezi jednotlivými evidencemi stravného a skladového hospodářství?
Dohledáváte chyby v evidenci? Nevíte, zda hledat chybu v platbách nebo předpisech? Společně s lektorem projdeme jednotlivé operace z pohledu vedoucí i účetní. Objasníme pojmy i účty s nimi spojené.
Účetní i vedoucí si lépe porozumí a snadněji tak odhalí a odstraní chyby v uzávěrkách. Společnou kontrolou získáte jistotu o správnosti údajů i v rámci účetní uzávěrky a případných kontrol. A to je důležité proto, abyste mohly společně zajistit hospodárný a efektivní chod školní jídelny!
Termín: 16.10.2024
Čas: 9:00
Délka: 120 min
Osvědčení: Ano
Nutná účast pro osvědčení: 110 min
Závěrečný test: Ne
Záznam k dispozici do: 23.10.2024
Cena: 990 Kč