Přeskočit na obsah

???

• Autor: Lenka K.

???
    Chtěla bych se zeptat na pár věcí,co mě nejsou jasné..pracuji jako vedoucí ŠJ teprve od září a byla jsem tzv.hozena do vody..

– tatarská omáčka-může se zařazovat do JL?Jaké jsou podmínky?

– přepočítávání mražené zeleniny-musí se přepočítávat ,když se už nečistí?V normě mě vyjde,že potřebuju 3kg mraž.zeleniny,ale když ji přepočítám KOEF 0,7,jak jsem se dozvěděla,tak mě jí moc nezbyde na to,kolik vařím porcí…Můžu dát tolik,kolik mě vyjede na normu bez přepočítávání?

– mražené maso-..když potřebuji 20kg př.filé,tak si to mám vynásobit KOEF 1,2?.Kůli vodě…. .Všechna masa,co koupím zamražená,tak se násobí 1,2?

– limit a spotřeba-každým dnem se mě limit zvyšuje a nevím,jak ho srazit..dávám hodně zeleniny,ovoce,mléčné výrobky,sem tam oplatek.. a nedaří se mě ho stáhnout dolů….poradíte,jak na to?

– může být v jedné místnosti chladící zařízení na běžné zboží,které musí být uchováváno do 5st., další chladící zařízení na maso,mrazící pult na zeleninu a koše na pečivo?Všechno je samožrejmě odděleny,ale bohužel v jedné místnosti…

Děkuji za rady.

• Autor: ilka

Re: ???
      jsem také začínající a chtěla bych se zeptat jak to děláte přes nový rok s penězi které se ušetří a děti je neprojedí,snažím se aby se denní finanční norma vždy vyčerpala,ale někdy se prostě ušetří a ted se mi nahromadila docela větší částka

• Autor: kate

nevím o jak velkou částku jde,ale mělo by se to provařit.My necháváme přebytek + – 200 kč,to je zatím tolerováno.Na tyto peníze se pohlíží jako na vybrané zálohy,tudíš si myslím,že by měli být provařeny.holt dětem dopřejte dražší potraviny,jiný způsob mě nenapadá.Dříve jsme peníze převáděli do dalšího roku,bylo nám to uznáno jako chyba.Toto je normální, že ke konci roku peníze většinou přebývají.

• Autor: kate

PS: pokud vám přebývá skutečně moc, zkuste si snížit normativy.

• Autor: magdalena