Přeskočit na obsah

Akce a svatby v jídelnách

  • Autor: leventa

    Akce a svatby v jídelnách
    Poraďte, jak máte zpracovány kalkulace a metodiku na pořádání akcí o sobotách. Potraviny musíte pořídít přes sklad – buď s DPH nebo bez(výdejka). Do kalkulace musíte zakotvit spotřebu potravin, náklady na energie, náklady např. na praní ubrusů, spotřebu čistících prostředků, hygienických potřeb a další služby s akcí související. Dále mzdové náklady – hodinový plat plus příplatek 50% za práci přesčas v sobotu, přesčas nesmí být více než 8 hodin týdně, nepřetržitý odpočinek v týdnu musíte dodržet 35 hodin, takže akce musí skončit v sobotu v 19 hod. pokud v pondělí nastupujete na 6.00. Do mzdové kalkulace musíte započítat odvody na soc. a zdrav. pojištění a daň z příjmu a přetáhnout přes výplatní lístek. Na dohodu o provedení práce nelze tuto činnost dělat, protože je to práce stejně druhové vymezena. Když to všechno zohledním, klienti mi akci z důvodu vysoké částky nezaplatí a na svatbu do 19.00 hodin mi svatebčané nepřistoupí. Co s tím ? Jak to děláte u vás ???

    • Autor: xxx jid

      Par 93 odst 3 ZP: „Zaměstnavatel může požadovat práci přesčas nad rozsah uvedený v odstavci 2 pouze na základě dohody se zaměstnancem.“ Tzn. nemůžete to nařídit, ale když se dohodnete tak to jde

    • Autor: pepinda

      U nás v jídelně také děláme svatby, ale tím způsobem,že si dotyčný pronajme jídelnu za 3 000.-Kč. Potraviny má své a uklidí si po sobě.Kuchaře také svého akorát tam musí být jedna z kuchyně. Protože je to mimo pracovní dobu tak si je svatebčan platí dohodou ze svého.Vše co posvatbě z jídla zbyde si odveze.

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se