Přeskočit na obsah

bezkontaktní čipy

  • Autor: 3w

    bezkontaktní čipy
    Jak postupujete, když strávník reklamuje „nefunkční čip“ (např. bezkontaktní od VIS) a čip není nijak poškozen a již nejde vyměnit, protože je po dvouleté záruce.
    Poskytujete bezplatně strávníkům čip nový? Díky za zkušenosti.

    • Autor: 2w

      Re: bezkontaktní čipy
      Pokud je nefunkční – zpravidla bývá poškozen. Pokud spadne z větší výšky na zem, nebo je někde ve vlhku – je poškozen a vizuálně nepoznáte. Mám ověřeno, jsou i děti – těch je ale málo, které přiznají barvu. Takže jednoznačně – musí koupit nový.

    • Autor: 2w

      Re: bezkontaktní čipy
      Pokud je nefunkční – zpravidla bývá poškozen. Pokud spadne z větší výšky na zem, nebo je někde ve vlhku – je poškozen a vizuálně nepoznáte. Mám ověřeno, jsou i děti – těch je ale málo, které přiznají barvu. Takže jednoznačně – musí koupit nový.

    • Autor: 2w

      Re: bezkontaktní čipy
      Pokud je nefunkční – zpravidla bývá poškozen. Pokud spadne z větší výšky na zem, nebo je někde ve vlhku – je poškozen a vizuálně nepoznáte. Mám ověřeno, jsou i děti – těch je ale málo, které přiznají barvu. Takže jednoznačně – musí koupit nový.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      ViS poslala dopis, že prodlužuje záruku na 9 let dodané od nich od roku 2004. Ještě tam píší, že výměna bude provedena zdarma pokud zašlete minimálně 10 ks čipů najednou. To se jim trochu nepovedlo. Od té doby, co máme čipy (4 roky) jsem reklamovala 4 ks. Třeba bych to do těch 9-ti let stihla nashromáždit, aby mi je vyměnili zdarma. Nebo to čtu špatně? Zdraví Zachovka

      • Autor: 3w

        Re: bezkontaktní čipy
        Záruka na Vis čipy je pouze dvouletá a výměna nepřipadá v úvahu – mám písemně. Mě jde o to, když přinese nefunkční čip dítě nebo rodič, a odmítne si koupit nový. Čip není viditelně poškozen ale přesto nefunguje. Nemohu přece po rodičích chtít, aby platili další. Proto bych ráda vaše zkušenosti, co s tím. Díky

        • Autor: Marie Zachová

          Re: bezkontaktní čipy
          Mám před sebou dopis z ViS Plzeň z 12.4.2006 – cituji: Vzhledem k vysoké jakosti bezkontaktních žetonů VIS jsme se rozhodli prodloužit záruku na jejich funkčnost, a to na dobu 9 let. Tato prodloužená záruka se vztahuje zpětně na všechny čipy dodané společností VIS od roku 2004. A dál tam píšou, že nefunkční čip v prodloužené záruce vám vymění za nový zdarma pokud dodržíte podmínky – jedna z podmínek je předložit minimálně 10 ks čipů najednou. Kdybych si nebyla jistá, nenapsala bych odpověď. Zdraví Zachovka

          • Autor: Anonymní

            Re: bezkontaktní čipy
            Já mám dopis z května 2006, také před sebou a reklamace nebyla vyřízena. Zdravím

          • Autor: Vladimír Bureš

            Re: bezkontaktní čipy
            Reklamace čipů uznáváme v souladu s vyhlášenými pravidly. Celkem běžně se stává, že reklamace není uznána proto, že již prošla záruční lhůta (u čipů, které ještě nespadají do lhůty devítileté). Jsou i další možné důvody (chybějící čip v pouzdře, zjevné stopy nepřiměřeného násilí, atd.). V tom dopise byste měla mít jasně uveden důvod odmítnutí reklamace. Pokud mi pošlete kontakt na Vás, rád tuto reklamaci osobně prověřím.

          • Autor: 3w

            Re: bezkontaktní čipy
            Děkuji, nevěděla jsem o nutnosti zasílat 9 čipů, zaslala jsem menší množství. Až tedy potřebný počet nastřádám, zašlu znovu. Jinak mě tento způsob reklamací vyhovuje. Zdravím

        • Autor: ive

          Re: bezkontaktní čipy
          Pokud je čip nefunkční a není viditelně poškozen, přidělím strávníkovi přes ,, výměna karty ,, bezplatně nový a původní ( až jich nasbírám více ) zašlu k reklamaci. Po vyřízení reklamace se mi počty čipů v evidenci srovnají, a pokud je mi vrácen čip jako poškozený, zajistím si onoho strávníka a vyinkasuji platbu za čip.( poškozený – nefunkční dostanou ,, na památku,, ) S rodiči nemám problém, dám jim zápis od Visu, že čip byl poškozen a nelze ho tudíž vyreklamovat.

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Ne, čtete dobře. Jednostranně prodlužujeme záruku na 9 let za předpokladu, že se smíříte s tím, že nám čipy neposíláte po jednom, ale souhrnně po 10 ks. Na vyřízení reklamace je velmi drahá právě ta administrativa a poštovné. Pokud tento krok zhodnotíte jako celek, je určitě pro jídelnu a strávníky výhodný. Ale víme o tomto problému a ještě chystáme v tomto směru drobnou změnu.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      ViS poslala dopis, že prodlužuje záruku na 9 let dodané od nich od roku 2004. Ještě tam píší, že výměna bude provedena zdarma pokud zašlete minimálně 10 ks čipů najednou. To se jim trochu nepovedlo. Od té doby, co máme čipy (4 roky) jsem reklamovala 4 ks. Třeba bych to do těch 9-ti let stihla nashromáždit, aby mi je vyměnili zdarma. Nebo to čtu špatně? Zdraví Zachovka

      • Autor: 3w

        Re: bezkontaktní čipy
        Záruka na Vis čipy je pouze dvouletá a výměna nepřipadá v úvahu – mám písemně. Mě jde o to, když přinese nefunkční čip dítě nebo rodič, a odmítne si koupit nový. Čip není viditelně poškozen ale přesto nefunguje. Nemohu přece po rodičích chtít, aby platili další. Proto bych ráda vaše zkušenosti, co s tím. Díky

        • Autor: Marie Zachová

          Re: bezkontaktní čipy
          Mám před sebou dopis z ViS Plzeň z 12.4.2006 – cituji: Vzhledem k vysoké jakosti bezkontaktních žetonů VIS jsme se rozhodli prodloužit záruku na jejich funkčnost, a to na dobu 9 let. Tato prodloužená záruka se vztahuje zpětně na všechny čipy dodané společností VIS od roku 2004. A dál tam píšou, že nefunkční čip v prodloužené záruce vám vymění za nový zdarma pokud dodržíte podmínky – jedna z podmínek je předložit minimálně 10 ks čipů najednou. Kdybych si nebyla jistá, nenapsala bych odpověď. Zdraví Zachovka

          • Autor: Anonymní

            Re: bezkontaktní čipy
            Já mám dopis z května 2006, také před sebou a reklamace nebyla vyřízena. Zdravím

          • Autor: Vladimír Bureš

            Re: bezkontaktní čipy
            Reklamace čipů uznáváme v souladu s vyhlášenými pravidly. Celkem běžně se stává, že reklamace není uznána proto, že již prošla záruční lhůta (u čipů, které ještě nespadají do lhůty devítileté). Jsou i další možné důvody (chybějící čip v pouzdře, zjevné stopy nepřiměřeného násilí, atd.). V tom dopise byste měla mít jasně uveden důvod odmítnutí reklamace. Pokud mi pošlete kontakt na Vás, rád tuto reklamaci osobně prověřím.

          • Autor: 3w

            Re: bezkontaktní čipy
            Děkuji, nevěděla jsem o nutnosti zasílat 9 čipů, zaslala jsem menší množství. Až tedy potřebný počet nastřádám, zašlu znovu. Jinak mě tento způsob reklamací vyhovuje. Zdravím

        • Autor: ive

          Re: bezkontaktní čipy
          Pokud je čip nefunkční a není viditelně poškozen, přidělím strávníkovi přes ,, výměna karty ,, bezplatně nový a původní ( až jich nasbírám více ) zašlu k reklamaci. Po vyřízení reklamace se mi počty čipů v evidenci srovnají, a pokud je mi vrácen čip jako poškozený, zajistím si onoho strávníka a vyinkasuji platbu za čip.( poškozený – nefunkční dostanou ,, na památku,, ) S rodiči nemám problém, dám jim zápis od Visu, že čip byl poškozen a nelze ho tudíž vyreklamovat.

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Ne, čtete dobře. Jednostranně prodlužujeme záruku na 9 let za předpokladu, že se smíříte s tím, že nám čipy neposíláte po jednom, ale souhrnně po 10 ks. Na vyřízení reklamace je velmi drahá právě ta administrativa a poštovné. Pokud tento krok zhodnotíte jako celek, je určitě pro jídelnu a strávníky výhodný. Ale víme o tomto problému a ještě chystáme v tomto směru drobnou změnu.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      ViS poslala dopis, že prodlužuje záruku na 9 let dodané od nich od roku 2004. Ještě tam píší, že výměna bude provedena zdarma pokud zašlete minimálně 10 ks čipů najednou. To se jim trochu nepovedlo. Od té doby, co máme čipy (4 roky) jsem reklamovala 4 ks. Třeba bych to do těch 9-ti let stihla nashromáždit, aby mi je vyměnili zdarma. Nebo to čtu špatně? Zdraví Zachovka

      • Autor: 3w

        Re: bezkontaktní čipy
        Záruka na Vis čipy je pouze dvouletá a výměna nepřipadá v úvahu – mám písemně. Mě jde o to, když přinese nefunkční čip dítě nebo rodič, a odmítne si koupit nový. Čip není viditelně poškozen ale přesto nefunguje. Nemohu přece po rodičích chtít, aby platili další. Proto bych ráda vaše zkušenosti, co s tím. Díky

        • Autor: Marie Zachová

          Re: bezkontaktní čipy
          Mám před sebou dopis z ViS Plzeň z 12.4.2006 – cituji: Vzhledem k vysoké jakosti bezkontaktních žetonů VIS jsme se rozhodli prodloužit záruku na jejich funkčnost, a to na dobu 9 let. Tato prodloužená záruka se vztahuje zpětně na všechny čipy dodané společností VIS od roku 2004. A dál tam píšou, že nefunkční čip v prodloužené záruce vám vymění za nový zdarma pokud dodržíte podmínky – jedna z podmínek je předložit minimálně 10 ks čipů najednou. Kdybych si nebyla jistá, nenapsala bych odpověď. Zdraví Zachovka

          • Autor: Anonymní

            Re: bezkontaktní čipy
            Já mám dopis z května 2006, také před sebou a reklamace nebyla vyřízena. Zdravím

          • Autor: Vladimír Bureš

            Re: bezkontaktní čipy
            Reklamace čipů uznáváme v souladu s vyhlášenými pravidly. Celkem běžně se stává, že reklamace není uznána proto, že již prošla záruční lhůta (u čipů, které ještě nespadají do lhůty devítileté). Jsou i další možné důvody (chybějící čip v pouzdře, zjevné stopy nepřiměřeného násilí, atd.). V tom dopise byste měla mít jasně uveden důvod odmítnutí reklamace. Pokud mi pošlete kontakt na Vás, rád tuto reklamaci osobně prověřím.

          • Autor: 3w

            Re: bezkontaktní čipy
            Děkuji, nevěděla jsem o nutnosti zasílat 9 čipů, zaslala jsem menší množství. Až tedy potřebný počet nastřádám, zašlu znovu. Jinak mě tento způsob reklamací vyhovuje. Zdravím

        • Autor: ive

          Re: bezkontaktní čipy
          Pokud je čip nefunkční a není viditelně poškozen, přidělím strávníkovi přes ,, výměna karty ,, bezplatně nový a původní ( až jich nasbírám více ) zašlu k reklamaci. Po vyřízení reklamace se mi počty čipů v evidenci srovnají, a pokud je mi vrácen čip jako poškozený, zajistím si onoho strávníka a vyinkasuji platbu za čip.( poškozený – nefunkční dostanou ,, na památku,, ) S rodiči nemám problém, dám jim zápis od Visu, že čip byl poškozen a nelze ho tudíž vyreklamovat.

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Ne, čtete dobře. Jednostranně prodlužujeme záruku na 9 let za předpokladu, že se smíříte s tím, že nám čipy neposíláte po jednom, ale souhrnně po 10 ks. Na vyřízení reklamace je velmi drahá právě ta administrativa a poštovné. Pokud tento krok zhodnotíte jako celek, je určitě pro jídelnu a strávníky výhodný. Ale víme o tomto problému a ještě chystáme v tomto směru drobnou změnu.

    • Autor: CV

      Re: bezkontaktní čipy
      U nás prodáváme karty s navýšenou cenou, takže máme výnos z prodeje, u čipů cenu nenavyšujeme.
      U karet je evidentní, že ji poškodil strávník a tudíž si musí koupit novou, jde to na jeho hlavu- a ztrát a poškození je poměrně dost. U čipů je poškození asi diskutabilní-reklamací není až tolik,
      VIS je ochotna čipy v záruce vyměnit a pokud již ne,prostě zkontroluji na mém zařízení, zda čip opravdu nefunguje a poté vyměním za jiný, funkční. Vždyť z výnosu právě na tyto problémy máme korunky. Hospodářka školy nemá proti tomuto postupu nic. Reklamované čipy mám fyzicky u sebe a jednou za čas je odepíšeme proti protokolu.Příjem finanční je i v točení čipů a karet -strávník vrátí funkční čip, já jej vykoupím za poníženou částku a opět jako nový.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Prosím vedoucí ve školních jídelnách, nejlépe v Praze, pokud máte přebytečné čipy od Vis Plzeň – bezkontaktní, zda by jste je naší školní jídelně neodprodali. Máme akutní nedostatek a dodávka od Visu je až za měsíc. Díky

    • Autor: CV

      Re: bezkontaktní čipy
      U nás prodáváme karty s navýšenou cenou, takže máme výnos z prodeje, u čipů cenu nenavyšujeme.
      U karet je evidentní, že ji poškodil strávník a tudíž si musí koupit novou, jde to na jeho hlavu- a ztrát a poškození je poměrně dost. U čipů je poškození asi diskutabilní-reklamací není až tolik,
      VIS je ochotna čipy v záruce vyměnit a pokud již ne,prostě zkontroluji na mém zařízení, zda čip opravdu nefunguje a poté vyměním za jiný, funkční. Vždyť z výnosu právě na tyto problémy máme korunky. Hospodářka školy nemá proti tomuto postupu nic. Reklamované čipy mám fyzicky u sebe a jednou za čas je odepíšeme proti protokolu.Příjem finanční je i v točení čipů a karet -strávník vrátí funkční čip, já jej vykoupím za poníženou částku a opět jako nový.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Prosím vedoucí ve školních jídelnách, nejlépe v Praze, pokud máte přebytečné čipy od Vis Plzeň – bezkontaktní, zda by jste je naší školní jídelně neodprodali. Máme akutní nedostatek a dodávka od Visu je až za měsíc. Díky

    • Autor: CV

      Re: bezkontaktní čipy
      U nás prodáváme karty s navýšenou cenou, takže máme výnos z prodeje, u čipů cenu nenavyšujeme.
      U karet je evidentní, že ji poškodil strávník a tudíž si musí koupit novou, jde to na jeho hlavu- a ztrát a poškození je poměrně dost. U čipů je poškození asi diskutabilní-reklamací není až tolik,
      VIS je ochotna čipy v záruce vyměnit a pokud již ne,prostě zkontroluji na mém zařízení, zda čip opravdu nefunguje a poté vyměním za jiný, funkční. Vždyť z výnosu právě na tyto problémy máme korunky. Hospodářka školy nemá proti tomuto postupu nic. Reklamované čipy mám fyzicky u sebe a jednou za čas je odepíšeme proti protokolu.Příjem finanční je i v točení čipů a karet -strávník vrátí funkční čip, já jej vykoupím za poníženou částku a opět jako nový.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Prosím vedoucí ve školních jídelnách, nejlépe v Praze, pokud máte přebytečné čipy od Vis Plzeň – bezkontaktní, zda by jste je naší školní jídelně neodprodali. Máme akutní nedostatek a dodávka od Visu je až za měsíc. Díky

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      Nezdá se Vám děvčata že VIS si začíná diktovat podmínky zákazník nezákazník. Je čím dám nepružnější a hraje si na stát ve státě. O cenách nemluvě.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Já si na Vis nestěžuji, pouze potřebuji vyřešit problém s dvojnásobným počtem nových dětí, než bylo plánováno. Myslím si, že nás nikdo nenutí kupovat si program od Vis. Můj názor. Hezký den

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Dodací podmínky si musí stanovit každá firma. Rád bych Vás ubezpečil, že firma VIS při jejich stanovení velmi pečlivě zvažuje zájem zákazníka. Ty nepříjemné pocity, které poslední změny ve Vás někdy vyvolávají, a které v diskusích zde na portálu občas projevujete, vyplývají především z toho, že jsme mnohem přesněji formou servisních smluv vymezili námi garantované služby a stanovili jsme takové ceny, které umožňují tyto služby provést kvalitně a v garantované době. Každý zákazník si dnes může vybrat rozsah garantovaných služeb (včetně např. stálého kontaktního pracovníka s dostupem na jeho mobilní telefon, garance servisu do 24 hodin, pevné servisní náklady, atd.). Základní problém je v tom, že každý prvek těchto služeb má své náklady a my jsme je začali zákazníkům správně účtovat. Dříve bylo věcí náhody a mnoha okolností, zda se nám podaří včas vyřešit nějaký problém, dnes je to garantováno smlouvou. Kdo smlouvu má, je na tom dnes lépe podle toho, jakou smlouvu si zvolí. Kdo smlouvu nemá, může se dnes dostat do vážnějších potíží prostě proto, že si nezvolil a nezaplatil správnou formu servisního zajištění – a my jsme pro něj nemohli předem připravit potřebné servisní zázemí – dostatek kvalitně vyškolených pracovníků. Přesto ale i nyní děláme vše pro to, aby naše dostupnost byla uspokojivá i pro zákazníky bez jakékoliv smlouvy. Přitom pořád platí, že průměrná jídelna zaplatí u našich dodávek nejvíce peněz za HW (počítače, tiskárny, terminály, atd.), nejméně za SW, a někde mezi tím se pohybují náklady na servis. Tyto náklady pečlivě sledujeme a všechny naše ceny, služby a dodací podmínky ladíme tak, abyste za poměrně nízké náklady získali velmi dobře fungující a práci šetřící systém. Bohužel, jinak postupovat nemůžeme – jiný postup by nutně vedl k jedinému výsledku – ke krachu firmy. A to by nebylo ani v našem zájmu, a myslím si, že ani v zájmu Vás, našich zákazníků.

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      Nezdá se Vám děvčata že VIS si začíná diktovat podmínky zákazník nezákazník. Je čím dám nepružnější a hraje si na stát ve státě. O cenách nemluvě.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Já si na Vis nestěžuji, pouze potřebuji vyřešit problém s dvojnásobným počtem nových dětí, než bylo plánováno. Myslím si, že nás nikdo nenutí kupovat si program od Vis. Můj názor. Hezký den

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Dodací podmínky si musí stanovit každá firma. Rád bych Vás ubezpečil, že firma VIS při jejich stanovení velmi pečlivě zvažuje zájem zákazníka. Ty nepříjemné pocity, které poslední změny ve Vás někdy vyvolávají, a které v diskusích zde na portálu občas projevujete, vyplývají především z toho, že jsme mnohem přesněji formou servisních smluv vymezili námi garantované služby a stanovili jsme takové ceny, které umožňují tyto služby provést kvalitně a v garantované době. Každý zákazník si dnes může vybrat rozsah garantovaných služeb (včetně např. stálého kontaktního pracovníka s dostupem na jeho mobilní telefon, garance servisu do 24 hodin, pevné servisní náklady, atd.). Základní problém je v tom, že každý prvek těchto služeb má své náklady a my jsme je začali zákazníkům správně účtovat. Dříve bylo věcí náhody a mnoha okolností, zda se nám podaří včas vyřešit nějaký problém, dnes je to garantováno smlouvou. Kdo smlouvu má, je na tom dnes lépe podle toho, jakou smlouvu si zvolí. Kdo smlouvu nemá, může se dnes dostat do vážnějších potíží prostě proto, že si nezvolil a nezaplatil správnou formu servisního zajištění – a my jsme pro něj nemohli předem připravit potřebné servisní zázemí – dostatek kvalitně vyškolených pracovníků. Přesto ale i nyní děláme vše pro to, aby naše dostupnost byla uspokojivá i pro zákazníky bez jakékoliv smlouvy. Přitom pořád platí, že průměrná jídelna zaplatí u našich dodávek nejvíce peněz za HW (počítače, tiskárny, terminály, atd.), nejméně za SW, a někde mezi tím se pohybují náklady na servis. Tyto náklady pečlivě sledujeme a všechny naše ceny, služby a dodací podmínky ladíme tak, abyste za poměrně nízké náklady získali velmi dobře fungující a práci šetřící systém. Bohužel, jinak postupovat nemůžeme – jiný postup by nutně vedl k jedinému výsledku – ke krachu firmy. A to by nebylo ani v našem zájmu, a myslím si, že ani v zájmu Vás, našich zákazníků.

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      Nezdá se Vám děvčata že VIS si začíná diktovat podmínky zákazník nezákazník. Je čím dám nepružnější a hraje si na stát ve státě. O cenách nemluvě.

      • Autor: Anonymní

        Re: bezkontaktní čipy
        Já si na Vis nestěžuji, pouze potřebuji vyřešit problém s dvojnásobným počtem nových dětí, než bylo plánováno. Myslím si, že nás nikdo nenutí kupovat si program od Vis. Můj názor. Hezký den

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        Dodací podmínky si musí stanovit každá firma. Rád bych Vás ubezpečil, že firma VIS při jejich stanovení velmi pečlivě zvažuje zájem zákazníka. Ty nepříjemné pocity, které poslední změny ve Vás někdy vyvolávají, a které v diskusích zde na portálu občas projevujete, vyplývají především z toho, že jsme mnohem přesněji formou servisních smluv vymezili námi garantované služby a stanovili jsme takové ceny, které umožňují tyto služby provést kvalitně a v garantované době. Každý zákazník si dnes může vybrat rozsah garantovaných služeb (včetně např. stálého kontaktního pracovníka s dostupem na jeho mobilní telefon, garance servisu do 24 hodin, pevné servisní náklady, atd.). Základní problém je v tom, že každý prvek těchto služeb má své náklady a my jsme je začali zákazníkům správně účtovat. Dříve bylo věcí náhody a mnoha okolností, zda se nám podaří včas vyřešit nějaký problém, dnes je to garantováno smlouvou. Kdo smlouvu má, je na tom dnes lépe podle toho, jakou smlouvu si zvolí. Kdo smlouvu nemá, může se dnes dostat do vážnějších potíží prostě proto, že si nezvolil a nezaplatil správnou formu servisního zajištění – a my jsme pro něj nemohli předem připravit potřebné servisní zázemí – dostatek kvalitně vyškolených pracovníků. Přesto ale i nyní děláme vše pro to, aby naše dostupnost byla uspokojivá i pro zákazníky bez jakékoliv smlouvy. Přitom pořád platí, že průměrná jídelna zaplatí u našich dodávek nejvíce peněz za HW (počítače, tiskárny, terminály, atd.), nejméně za SW, a někde mezi tím se pohybují náklady na servis. Tyto náklady pečlivě sledujeme a všechny naše ceny, služby a dodací podmínky ladíme tak, abyste za poměrně nízké náklady získali velmi dobře fungující a práci šetřící systém. Bohužel, jinak postupovat nemůžeme – jiný postup by nutně vedl k jedinému výsledku – ke krachu firmy. A to by nebylo ani v našem zájmu, a myslím si, že ani v zájmu Vás, našich zákazníků.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      Nemohu s vámi úplně souhlasit. Příklad z posledních dnů. Měla jsem problém s konečným finančním zůstatkem u jednoho strávníka. Zavolala jsem na horkou linku, ozval se mi člověk, probrali jsme problém a jak jsme ho probírali, tak váš pracovník řekl, že byla chybně zpracovaná uzávěrka. Já jsem řekla, že by mě mohlo třeba pomoci, když uzávěrku udělám ještě jednou. Váš pracovník řekl, ať to raději pošlu meilem (cestu jsem měla mít nastavenou od instalace, ale bohužel neměla). Nakonec se problém vyřešil novou uzávěrkou. Podle mě bychom měli uhradit nějakých deset minut, i když já osobně si myslím, že za vzniklou situaci nemohu vůbec. Přesto deset minut a platili jsme shovívavě půl hodiny (problémy s posláním meilu). Kdo posoudí, zda se jedná opravdu o můj problém a kdo posoudí, že se jedná o problém programu. Občas se stane, že nemůžu najít postup operací, které provádím jednou za čas. Protože nemám manuál musím zavolat na linku. Jednou za čas a jedná se opravdu o ptákovinu typu zmačkni to a to tlačítko. Pokud se teď hradí opravdu všechno, představovala bych si, že k programu dostanu manuál, kde se dočtu, co potřebuji. Help je nepřehledný a bez souvislostí. Jsme pro vás skupina zákazniků jistá a tak si myslím, že by jste si nás měli více hýčkat. Často se setkávám i s tím, že váš pracovník řekne, ať to udělá náš správce sítě. Informovanost vašich zaměstnanců o správcích sítí ve školních jídelnách je také zarážející. Správce sítě mají pouze velké školy, jinak většina z nás jsou pouze uživatelé vašich programů. Umíme vaše programy používat, ale už je nepropojíme a užíváme je tak jak nám je nastavíte. Nejsem si jistá, že všichni vaši programátoři a instalatéři programů takto uvažují. Mohla bych pokračovat přes reklamaci kreditních karet, chyby staršího programu sklad nebo čtecí zařízení. To je na delší povídání, ale s někým kompetentním, protože pán či paní na horké lince poslouchá pouze nařízení. Osobně mám proti novotám výhrady. Zdraví Zachovka

      • Autor: L

        Re: bezkontaktní čipy
        Souhlasím s Vámi, paní Zachová. Vždy, kdyý zakoupím UP GRADE nebo nový program mě vadí, že nemám manuál a vždy se objeví něco, co nefunguje a musí se volat servisní technik. Cesta, která má být nastavena prostě nefunguje. Naposledy se mi stalo, že po zakoupení systému bezkontaktních žetonů nebyla nastavena sestava pro seznam nevydaných porcí, kvůli kterému jsem systém zakoupila! Za poplatek byla tato závada odstraněna!

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        K situaci, kterou popisujete: Pokud máte pocit, že pracovník horké linky postupoval neprofesionálně, a doba řešení nebo zvolený postup neodpovídal Vámi popsanému problému, pak takovou službu reklamujte. Náš specialista si rozhovor poslechne ze záznamu znovu a posoudí, zda pracovník udělal chybu – v takovém případě Vám službu fakturovat nebudeme. Není dobré platit něco, když nejste přesvědčeni o oprávněnosti. Zde ale musím upozornit, že poradenství po telefonu je opravdu náročná práce a není vždy jednoduché najít správné řešení, které je v konečném důsledku na půl minuty. Tj. je správné, že pracovník účtuje nejen čas vlastní rady, ale i čas hledání řešení. Paní Zachová zde nevystupuje anonymně, takže tento konkrétní problém prověřím osobně. Ještě k těm manuálům: Už mnoho let dodáváme k našim programům velmi podrobné manuály, a podle mého názoru kvalitní. Pravda je, že jsme vhodnou formu těchto manuálů dlouho hledali. Dnes by s tím neměl být u žádného zákazníka problém. K těm správcům sítí: Naše snaha využít místního odborníka plyne z toho, že někdy je takové řešení pro zákazníka levnější. Pokud kvalitní správce sítě není k dispozici, jsme schopni se o zákazníka postarat komplexně. Paní Zachová, píši si Vás do svého plánu a při nejbližší cestě poblíž Příbrami Vás rád navštívím. Každopádně díky za příspěvek.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      Nemohu s vámi úplně souhlasit. Příklad z posledních dnů. Měla jsem problém s konečným finančním zůstatkem u jednoho strávníka. Zavolala jsem na horkou linku, ozval se mi člověk, probrali jsme problém a jak jsme ho probírali, tak váš pracovník řekl, že byla chybně zpracovaná uzávěrka. Já jsem řekla, že by mě mohlo třeba pomoci, když uzávěrku udělám ještě jednou. Váš pracovník řekl, ať to raději pošlu meilem (cestu jsem měla mít nastavenou od instalace, ale bohužel neměla). Nakonec se problém vyřešil novou uzávěrkou. Podle mě bychom měli uhradit nějakých deset minut, i když já osobně si myslím, že za vzniklou situaci nemohu vůbec. Přesto deset minut a platili jsme shovívavě půl hodiny (problémy s posláním meilu). Kdo posoudí, zda se jedná opravdu o můj problém a kdo posoudí, že se jedná o problém programu. Občas se stane, že nemůžu najít postup operací, které provádím jednou za čas. Protože nemám manuál musím zavolat na linku. Jednou za čas a jedná se opravdu o ptákovinu typu zmačkni to a to tlačítko. Pokud se teď hradí opravdu všechno, představovala bych si, že k programu dostanu manuál, kde se dočtu, co potřebuji. Help je nepřehledný a bez souvislostí. Jsme pro vás skupina zákazniků jistá a tak si myslím, že by jste si nás měli více hýčkat. Často se setkávám i s tím, že váš pracovník řekne, ať to udělá náš správce sítě. Informovanost vašich zaměstnanců o správcích sítí ve školních jídelnách je také zarážející. Správce sítě mají pouze velké školy, jinak většina z nás jsou pouze uživatelé vašich programů. Umíme vaše programy používat, ale už je nepropojíme a užíváme je tak jak nám je nastavíte. Nejsem si jistá, že všichni vaši programátoři a instalatéři programů takto uvažují. Mohla bych pokračovat přes reklamaci kreditních karet, chyby staršího programu sklad nebo čtecí zařízení. To je na delší povídání, ale s někým kompetentním, protože pán či paní na horké lince poslouchá pouze nařízení. Osobně mám proti novotám výhrady. Zdraví Zachovka

      • Autor: L

        Re: bezkontaktní čipy
        Souhlasím s Vámi, paní Zachová. Vždy, kdyý zakoupím UP GRADE nebo nový program mě vadí, že nemám manuál a vždy se objeví něco, co nefunguje a musí se volat servisní technik. Cesta, která má být nastavena prostě nefunguje. Naposledy se mi stalo, že po zakoupení systému bezkontaktních žetonů nebyla nastavena sestava pro seznam nevydaných porcí, kvůli kterému jsem systém zakoupila! Za poplatek byla tato závada odstraněna!

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        K situaci, kterou popisujete: Pokud máte pocit, že pracovník horké linky postupoval neprofesionálně, a doba řešení nebo zvolený postup neodpovídal Vámi popsanému problému, pak takovou službu reklamujte. Náš specialista si rozhovor poslechne ze záznamu znovu a posoudí, zda pracovník udělal chybu – v takovém případě Vám službu fakturovat nebudeme. Není dobré platit něco, když nejste přesvědčeni o oprávněnosti. Zde ale musím upozornit, že poradenství po telefonu je opravdu náročná práce a není vždy jednoduché najít správné řešení, které je v konečném důsledku na půl minuty. Tj. je správné, že pracovník účtuje nejen čas vlastní rady, ale i čas hledání řešení. Paní Zachová zde nevystupuje anonymně, takže tento konkrétní problém prověřím osobně. Ještě k těm manuálům: Už mnoho let dodáváme k našim programům velmi podrobné manuály, a podle mého názoru kvalitní. Pravda je, že jsme vhodnou formu těchto manuálů dlouho hledali. Dnes by s tím neměl být u žádného zákazníka problém. K těm správcům sítí: Naše snaha využít místního odborníka plyne z toho, že někdy je takové řešení pro zákazníka levnější. Pokud kvalitní správce sítě není k dispozici, jsme schopni se o zákazníka postarat komplexně. Paní Zachová, píši si Vás do svého plánu a při nejbližší cestě poblíž Příbrami Vás rád navštívím. Každopádně díky za příspěvek.

    • Autor: Marie Zachová

      Re: bezkontaktní čipy
      Nemohu s vámi úplně souhlasit. Příklad z posledních dnů. Měla jsem problém s konečným finančním zůstatkem u jednoho strávníka. Zavolala jsem na horkou linku, ozval se mi člověk, probrali jsme problém a jak jsme ho probírali, tak váš pracovník řekl, že byla chybně zpracovaná uzávěrka. Já jsem řekla, že by mě mohlo třeba pomoci, když uzávěrku udělám ještě jednou. Váš pracovník řekl, ať to raději pošlu meilem (cestu jsem měla mít nastavenou od instalace, ale bohužel neměla). Nakonec se problém vyřešil novou uzávěrkou. Podle mě bychom měli uhradit nějakých deset minut, i když já osobně si myslím, že za vzniklou situaci nemohu vůbec. Přesto deset minut a platili jsme shovívavě půl hodiny (problémy s posláním meilu). Kdo posoudí, zda se jedná opravdu o můj problém a kdo posoudí, že se jedná o problém programu. Občas se stane, že nemůžu najít postup operací, které provádím jednou za čas. Protože nemám manuál musím zavolat na linku. Jednou za čas a jedná se opravdu o ptákovinu typu zmačkni to a to tlačítko. Pokud se teď hradí opravdu všechno, představovala bych si, že k programu dostanu manuál, kde se dočtu, co potřebuji. Help je nepřehledný a bez souvislostí. Jsme pro vás skupina zákazniků jistá a tak si myslím, že by jste si nás měli více hýčkat. Často se setkávám i s tím, že váš pracovník řekne, ať to udělá náš správce sítě. Informovanost vašich zaměstnanců o správcích sítí ve školních jídelnách je také zarážející. Správce sítě mají pouze velké školy, jinak většina z nás jsou pouze uživatelé vašich programů. Umíme vaše programy používat, ale už je nepropojíme a užíváme je tak jak nám je nastavíte. Nejsem si jistá, že všichni vaši programátoři a instalatéři programů takto uvažují. Mohla bych pokračovat přes reklamaci kreditních karet, chyby staršího programu sklad nebo čtecí zařízení. To je na delší povídání, ale s někým kompetentním, protože pán či paní na horké lince poslouchá pouze nařízení. Osobně mám proti novotám výhrady. Zdraví Zachovka

      • Autor: L

        Re: bezkontaktní čipy
        Souhlasím s Vámi, paní Zachová. Vždy, kdyý zakoupím UP GRADE nebo nový program mě vadí, že nemám manuál a vždy se objeví něco, co nefunguje a musí se volat servisní technik. Cesta, která má být nastavena prostě nefunguje. Naposledy se mi stalo, že po zakoupení systému bezkontaktních žetonů nebyla nastavena sestava pro seznam nevydaných porcí, kvůli kterému jsem systém zakoupila! Za poplatek byla tato závada odstraněna!

      • Autor: Vladimír Bureš

        Re: bezkontaktní čipy
        K situaci, kterou popisujete: Pokud máte pocit, že pracovník horké linky postupoval neprofesionálně, a doba řešení nebo zvolený postup neodpovídal Vámi popsanému problému, pak takovou službu reklamujte. Náš specialista si rozhovor poslechne ze záznamu znovu a posoudí, zda pracovník udělal chybu – v takovém případě Vám službu fakturovat nebudeme. Není dobré platit něco, když nejste přesvědčeni o oprávněnosti. Zde ale musím upozornit, že poradenství po telefonu je opravdu náročná práce a není vždy jednoduché najít správné řešení, které je v konečném důsledku na půl minuty. Tj. je správné, že pracovník účtuje nejen čas vlastní rady, ale i čas hledání řešení. Paní Zachová zde nevystupuje anonymně, takže tento konkrétní problém prověřím osobně. Ještě k těm manuálům: Už mnoho let dodáváme k našim programům velmi podrobné manuály, a podle mého názoru kvalitní. Pravda je, že jsme vhodnou formu těchto manuálů dlouho hledali. Dnes by s tím neměl být u žádného zákazníka problém. K těm správcům sítí: Naše snaha využít místního odborníka plyne z toho, že někdy je takové řešení pro zákazníka levnější. Pokud kvalitní správce sítě není k dispozici, jsme schopni se o zákazníka postarat komplexně. Paní Zachová, píši si Vás do svého plánu a při nejbližší cestě poblíž Příbrami Vás rád navštívím. Každopádně díky za příspěvek.

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      V naší jídelně používám programy od pražské firmy ALTISIMA.Program pro sklad MAGDALÉNA a program pro evidenci JÍDELNA.Jsem se službamy firmy i s programem spokojená a náš servisní technik tvrdí, že programy od této firmy jsou, jak on říká, elegantnější.

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      V naší jídelně používám programy od pražské firmy ALTISIMA.Program pro sklad MAGDALÉNA a program pro evidenci JÍDELNA.Jsem se službamy firmy i s programem spokojená a náš servisní technik tvrdí, že programy od této firmy jsou, jak on říká, elegantnější.

    • Autor: Anonymní

      Re: bezkontaktní čipy
      V naší jídelně používám programy od pražské firmy ALTISIMA.Program pro sklad MAGDALÉNA a program pro evidenci JÍDELNA.Jsem se službamy firmy i s programem spokojená a náš servisní technik tvrdí, že programy od této firmy jsou, jak on říká, elegantnější.

    • Autor: AAA

      Re: bezkontaktní čipy
      Jsme jídelna z Prahy a dost nás používá program od firmy Barda. Já osobně jsem s tímto programem spokojená a co se týče horké linky, máme ji předplacenou v servisní smlouvě a mohu ji používat kdykoliv a jak chci dlouho. Většinu věcí takto můžeme vyřešit po telefonu a není nutné, pokud to není nic většího, aby k nám technik jezdil.

    • Autor: AAA

      Re: bezkontaktní čipy
      Jsme jídelna z Prahy a dost nás používá program od firmy Barda. Já osobně jsem s tímto programem spokojená a co se týče horké linky, máme ji předplacenou v servisní smlouvě a mohu ji používat kdykoliv a jak chci dlouho. Většinu věcí takto můžeme vyřešit po telefonu a není nutné, pokud to není nic většího, aby k nám technik jezdil.

    • Autor: AAA

      Re: bezkontaktní čipy
      Jsme jídelna z Prahy a dost nás používá program od firmy Barda. Já osobně jsem s tímto programem spokojená a co se týče horké linky, máme ji předplacenou v servisní smlouvě a mohu ji používat kdykoliv a jak chci dlouho. Většinu věcí takto můžeme vyřešit po telefonu a není nutné, pokud to není nic většího, aby k nám technik jezdil.

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se