Ahoj holky, ráda bych se s Váma podělila o takový zážitek z minulého týdne a zároveň chci zjistit, jestli máte podobnou zkušenost. Jsem ved. jídelny kterou navštěvuje za firmu Oetker obchodní zástupce p. Zelinka.Lépe řečeno už asi 5 let nenavštěvuje, protože jsem o jejich omezený, předražený sortiment neměla zájem. Chvíli mně trvalo, než to p. Zelinka pochopil a rozešli jsme se /ne moc v dobrém/. A teď asi po 5 letech mi p. Zelinka poslal přes firmu YARO, která je zaváží 12 kg hovězí vývar v hodnotě asi 3500kč. Stalo se mi to od ukončení spolupráce už jednou a zjevně to bude jeho obchodní taktika. Asi si říká, že si toho při zboží nevšimnu nebo nad tím mávnu rukou, abych si nepřidělávala papírování. No je mi záhadou jeho uvažování. Tentokrát jsem na to upozornila jeho nadřízeného a upozorňuju i vás. Stalo se vám něco podobného v honbě za penězi obchodních zástupců?
Také se občas stane že dostanu ve zboží něco se jsem si neobjednala,ať schválně nebo omylem.Zboží vrátím a pokud se to opakuje tak upozorním dodavtele že si tohle nepřeju a většinou je klid.Konkurence je veliká ,tak si každý rád podrží zákazníka.Někdo i podfukem.Hezký den!
Stalo a mnohokrát, ale není to vždy něčí taktika.
Zrovna minulý týden mi přivezla mlékárna zboží evidentně pro samošku – celý soupis asi čtyřiceti položek, které si jídelna neobjednává. Byla tam hlavička naší šj. Někdo se jen spletl.Tak to prostě nepřeberu.
To se stane. Zboží přebírám vždy (většinou) sama, vím, co jsem objednávala a vím co přebírám.
Ano toto je správný názor, také jsem se s tím nikdy nesetkala a pokud neobjednám nepřebírám nedělala bych z toho takovou tragedii. Ale nebyli jsme u toho a paní vedoucí to může opravdu cítit jinak. Prostě se ženy nedejme.
Vůbec jsem z toho nechtěla dělat tragédii páč to tragédie není, jen jsem vás chtěla upozornit, ať si dáváte taky pozor. Já jsem zboží samozřejmě poslala zpátky už poprvé a vidíte zkusil to znovu. Mě spíš vytočila drzost , která nezná hranic.
Milá Janico,něco podobného se mi stalo v září loňského roku u jiné firmy.Zboží bylo ale za podstatně větší částku samé vývary,koncentráty a drahé věci.Jelikož jsem od této firmy brala něco malinko asi 1x za pololetí a objednávky a přejímku zboží si dělám sama, hned jsem volala zavážející firmě, že se spletla.Ta mě odkázala na obchodního zástupce, který údajnou objednávku vystavil.Zavolala jsem mu,on něco blábolil,nic méně se tu už víc než rok neukázal.Takže to taky prostě zkusil…
pan Zelinka je takový číbes. také mne se snažil obelstít, zboží zaslal dodavatelskou firmu hned 2x v rozmezí měsíce a ještě množství několikanásobně navýšil. Ačkoli jsem v době dodávky nebyla na pracovišti / kuchařka má pravomoc zboží v době mé nepřítomnosti převzít a to také udělala/, okamžitě jsem písemně tuto skutečnost oznámila firmě Oetker a sdělila jim , že zboží nezaplatíme, ať si pro něj příjedou a tímto si nepřeji, aby nás jejich obchodní zástupce Zelinka do budoucna navštěvoval a o jejich zboží nemám zájem. To se stalo také asi před 5 lety. Do teď mám klid., nebo aspoň doufám. Po přečtení příspěvku od Janicy musím začít být obezřetná.
Plně souhlasím s Janicou, také jsem se tak dostala a vrátila zpět. Jistý pán znovu i po dlouhé době se vrací Kontolujte si ihned objednávku, než dáte razítko na obj. list, pak máte důkaz
Já se musím Radka zastat. Mě navštěvuje už asi deset let a neměla jsem s ním nikdy žádný problém.
Ba naopak, je velmi ochotný a ve všem mi vyšel vstříc. Je pravda, že jejich výrobky nejsou nejlevnější, ale nikdy mě nezklamala jejich kvalita.
Ve sladkém sortimentu jsou bez konkurence nejlepší. Jednou, když k nám přišel na jídelnu, jsem právě řešila, jak přivézt brambory, které nepřivezl dodavatel a já je měla ten den na jídelníčku. Neváhal ani vteřinu, vyložil si věci z kufru na rampu a zajel se mnou do zeleniny pro brambory. Takový je Radek Zelinka.
Chtěla bych reagovat na paní Janicu,měla jsem s panem Zelinkou stejný problém,zboží které mě poslal aniž bych si ho objednala,jsem vrátila i fakturu a zavolala na YARO a vysvětlila jsem jim že kvůli tomu se spozdí naše platba,mám špatnou zkušenost jen sním jinak ostatní obchodní partneři jsou v pohodě 🙂
Pozornost podniku „na vyzkoušení“od p.Zelinky :zboží je vždy po záruční době,štítek přelepený a opakuje se to při každé návštěvě,tudíž nechci,neberu,nemám zájem,ale jakmile jsou pootevřené dveře,pan zástupce mrštně vklouzne až do mé kanceláře i přesto,že na vstupních dveřích visí nepřehlédnutelné upozornění pro obchodní zástupce,že vzhledem k dostatečným skladovým zásobám nebereme až do odvolání žádné zboží….
Obchodní zástupce
Autor: janica
Obchodní zástupce
Ahoj holky, ráda bych se s Váma podělila o takový zážitek z minulého týdne a zároveň chci zjistit, jestli máte podobnou zkušenost. Jsem ved. jídelny kterou navštěvuje za firmu Oetker obchodní zástupce p. Zelinka.Lépe řečeno už asi 5 let nenavštěvuje, protože jsem o jejich omezený, předražený sortiment neměla zájem. Chvíli mně trvalo, než to p. Zelinka pochopil a rozešli jsme se /ne moc v dobrém/. A teď asi po 5 letech mi p. Zelinka poslal přes firmu YARO, která je zaváží 12 kg hovězí vývar v hodnotě asi 3500kč. Stalo se mi to od ukončení spolupráce už jednou a zjevně to bude jeho obchodní taktika. Asi si říká, že si toho při zboží nevšimnu nebo nad tím mávnu rukou, abych si nepřidělávala papírování. No je mi záhadou jeho uvažování. Tentokrát jsem na to upozornila jeho nadřízeného a upozorňuju i vás. Stalo se vám něco podobného v honbě za penězi obchodních zástupců?
Autor: haris
Také se občas stane že dostanu ve zboží něco se jsem si neobjednala,ať schválně nebo omylem.Zboží vrátím a pokud se to opakuje tak upozorním dodavtele že si tohle nepřeju a většinou je klid.Konkurence je veliká ,tak si každý rád podrží zákazníka.Někdo i podfukem.Hezký den!
Autor: eeeeee
Stalo a mnohokrát, ale není to vždy něčí taktika.
Zrovna minulý týden mi přivezla mlékárna zboží evidentně pro samošku – celý soupis asi čtyřiceti položek, které si jídelna neobjednává. Byla tam hlavička naší šj. Někdo se jen spletl.Tak to prostě nepřeberu.
To se stane. Zboží přebírám vždy (většinou) sama, vím, co jsem objednávala a vím co přebírám.
Autor: ved.
Ano toto je správný názor, také jsem se s tím nikdy nesetkala a pokud neobjednám nepřebírám nedělala bych z toho takovou tragedii. Ale nebyli jsme u toho a paní vedoucí to může opravdu cítit jinak. Prostě se ženy nedejme.
Autor: janica
Vůbec jsem z toho nechtěla dělat tragédii páč to tragédie není, jen jsem vás chtěla upozornit, ať si dáváte taky pozor. Já jsem zboží samozřejmě poslala zpátky už poprvé a vidíte zkusil to znovu. Mě spíš vytočila drzost , která nezná hranic.
Autor: janica
Zapomněla jsem napsat, že tohle bylo úmyslně, protože mi zavážející firma poslala objednávkový doklad, který dostala přímo od obchoďáka.
Autor: Hedus
Milá Janico,něco podobného se mi stalo v září loňského roku u jiné firmy.Zboží bylo ale za podstatně větší částku samé vývary,koncentráty a drahé věci.Jelikož jsem od této firmy brala něco malinko asi 1x za pololetí a objednávky a přejímku zboží si dělám sama, hned jsem volala zavážející firmě, že se spletla.Ta mě odkázala na obchodního zástupce, který údajnou objednávku vystavil.Zavolala jsem mu,on něco blábolil,nic méně se tu už víc než rok neukázal.Takže to taky prostě zkusil…
Autor: ali
pan Zelinka je takový číbes. také mne se snažil obelstít, zboží zaslal dodavatelskou firmu hned 2x v rozmezí měsíce a ještě množství několikanásobně navýšil. Ačkoli jsem v době dodávky nebyla na pracovišti / kuchařka má pravomoc zboží v době mé nepřítomnosti převzít a to také udělala/, okamžitě jsem písemně tuto skutečnost oznámila firmě Oetker a sdělila jim , že zboží nezaplatíme, ať si pro něj příjedou a tímto si nepřeji, aby nás jejich obchodní zástupce Zelinka do budoucna navštěvoval a o jejich zboží nemám zájem. To se stalo také asi před 5 lety. Do teď mám klid., nebo aspoň doufám. Po přečtení příspěvku od Janicy musím začít být obezřetná.
Autor: janka
Plně souhlasím s Janicou, také jsem se tak dostala a vrátila zpět. Jistý pán znovu i po dlouhé době se vrací Kontolujte si ihned objednávku, než dáte razítko na obj. list, pak máte důkaz
Autor: dada
Já se musím Radka zastat. Mě navštěvuje už asi deset let a neměla jsem s ním nikdy žádný problém.
Ba naopak, je velmi ochotný a ve všem mi vyšel vstříc. Je pravda, že jejich výrobky nejsou nejlevnější, ale nikdy mě nezklamala jejich kvalita.
Ve sladkém sortimentu jsou bez konkurence nejlepší. Jednou, když k nám přišel na jídelnu, jsem právě řešila, jak přivézt brambory, které nepřivezl dodavatel a já je měla ten den na jídelníčku. Neváhal ani vteřinu, vyložil si věci z kufru na rampu a zajel se mnou do zeleniny pro brambory. Takový je Radek Zelinka.
Autor: Valerie
Chtěla bych reagovat na paní Janicu,měla jsem s panem Zelinkou stejný problém,zboží které mě poslal aniž bych si ho objednala,jsem vrátila i fakturu a zavolala na YARO a vysvětlila jsem jim že kvůli tomu se spozdí naše platba,mám špatnou zkušenost jen sním jinak ostatní obchodní partneři jsou v pohodě 🙂
Autor: laďa
Pozornost podniku „na vyzkoušení“od p.Zelinky :zboží je vždy po záruční době,štítek přelepený a opakuje se to při každé návštěvě,tudíž nechci,neberu,nemám zájem,ale jakmile jsou pootevřené dveře,pan zástupce mrštně vklouzne až do mé kanceláře i přesto,že na vstupních dveřích visí nepřehlédnutelné upozornění pro obchodní zástupce,že vzhledem k dostatečným skladovým zásobám nebereme až do odvolání žádné zboží….