Objednávání po internetu
Zajímalo by mě, jestli již někdo používá objednávání po internetu a kolik jedlíků si pomocí této služby přihlašuje jídlo. Byla bych ráda, kdyby mi odpověděla některá z vedoucích. Děkuji. Denisa
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Re: Objednávání po internetu
Mám program stravné od VIS Plzeň,jsem z MŠ a máme kolem 400 strávníků.Stravné mám rozšířené o platby z jiných bank.Rodiče mi posílají e-mailem souhlasy k inkasu a já jim posílám průběžně vyúčtování stravy a také například upozornění na nedostatečnou výši konta.Chtěla bych se zeptat,jestli bych mohla použít tento modul“objednávání po internetu“ne na objednávání stravy,ale na korespondenci mezi rodiči.Zasílat vyúčtování -protokoly dokladů platby přímo z programu.A ještě kolik asi tento modul stojí,abych mohla říct řiditelce předběžnou cenu.
Re: Objednávání po internetu
Naše jídelna používá program VISu objednávání stravy cca 2 roky a placení z různých bank již asi 3 roky.Máme cca 550 takto přihlášených strávníků (střední škola a gymnázium) a program funguje zcela bez problémů. Jsme s ním moc spokojené. Také jsme v podstatě „jen uživatelky“ počítače, také už nám není 20, ale dá se to docela dobře zvládnout. Dětem se strhává z účtů 15. den předchozího měsíce zálohově dopředu, zaměstnancům po uplynutí daného měsíce hned následující pracovní den. To záleží na Vás, jak si to domluvíte v bance.Uvidíte, že až se Vám to všechno zaběhne, ušetří Vám to i dost času. Přeji hodně úspěchů a nebojte se toho. Hezký den.
Re: Objednávání po internetu
Jsme školní jídelna, kde připravujeme cca 750 porcí ve třech druzích jídel. Objednávání po internetu má u nás přihlášeno asi 382 strávníků. Podle mého odhadu jej aktivně užívá asi 120 osob. Zpracování objednávek z internetu nemá na čas při práci vedoucí jídelny, pokud používá program VIS, vůbec žádný vliv.Tedy pokud nepočítáme úsporu času a nervů s osobními objednávkami strávníků. Několika kliknutími na přednastavená tlačítka stáhne objednávky a odešle jídelníček. Stáhnutá data se sama zapíší ke strávníkům. Také využíváme možnosti po uzávěrce odelat informace o odebírání obědů za uplynulý měsíc (jedním kliknutím pro všechny přihlášené strávníky). Tento modul využíváme určitě od jeho vzniku a nyní po vychytání drobných nedostatků jsme velmi spokojeni.
Re: Objednávání po internetu
Jsme středně velká jídelna (1200 jídel denně), máme modul pro objednávání přes Internet od VISu a jsme s ním moc spokojeni. Jediné, co nás mrzí, že ho zatím využívá cca 10 % strávníků. Bohužel ho nemůžeme všem nařídit, protože ne každý má Internete.
Re: Objednávání po internetu
Dobrý den,jsme jedna z menších jídelen a používáme více než 13 let program pana Stanislava Miklici.Internetové objednávky jsou samozřejmostí a jako jeden z mála jejich provoz poskytuje zdarma.Jsme velmi spokojeni a děti i rodiče tuto službu vítají.
Objednávání po internetu
Autor: Denisa
Objednávání po internetu
Zajímalo by mě, jestli již někdo používá objednávání po internetu a kolik jedlíků si pomocí této služby přihlašuje jídlo. Byla bych ráda, kdyby mi odpověděla některá z vedoucích. Děkuji. Denisa
Autor: HANA
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
Autor: HANA
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
Autor: HANA
objednávání jídel po internetu
Jsme větší školní jídelna a stravujeme středoškolskou mládež i žáky základních škol.Počítače a v poslední době internet je pro dnešní mládež velkým hitem, a proto jsem uvažovala o způsobu objednávání jídel prostřednictvím internetu. Měla jsem samozřejmě i obavu, jest-li i já, osoba nebezpečně se blížící padesátce a pouze uživatelka programů – žádný počítačový nadšenec, zvládnu tuto novinku. Rozhodla jsem se a nelituji. Ve spolupráci s panem Pacholíkem (VIS Plzeň) jsem se naučila program ovládat a postupně přijímala zájemce. V současnosti jich máme zaregistrováno asi 150. Pouze jedna strávnice si nevěděla rady s objednáváním, ale celou záležitost pojala svérázným humorem, který mě v současném napjatém pracovním tempu pobavil. Nyní už také objednávání suveréně zvládá. Strávníci ocenili tuto možnost a pokud jsem s nimi hovořila osobně, měli v podstatě jen dvě připomínky. Jedna je již v nové verzi zohledněná (okamžitá kontrola hesla) a druhá je dle informace pana Pacholíka ve stádiu zapracovávání do další verze (zobrazení poslední objednávky). Hana
Autor: Bohumil BARDA
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Autor: Bohumil BARDA
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Autor: Bohumil BARDA
Objednávky přes Internet
Čekal jsem, že odpověď na příspěvek Denisy z 12.9. bude do této diskuse, aby tak přispěla k výměně zkušeností – viz. první příspěvek p. Bureše. Doufám že Denisa se dočkala odpovědi jinou cestou a mě počety uživatelů zůstanou asi utajeny :-). Tak alespoň doplním, že kromě řešení od firmy VIS na adrese http://www.strava.cz je ještě jedno -naše 🙂 na adrese http://objednavky.barda.cz .
Autor: julie
Re: Objednávání po internetu
Mám program stravné od VIS Plzeň,jsem z MŠ a máme kolem 400 strávníků.Stravné mám rozšířené o platby z jiných bank.Rodiče mi posílají e-mailem souhlasy k inkasu a já jim posílám průběžně vyúčtování stravy a také například upozornění na nedostatečnou výši konta.Chtěla bych se zeptat,jestli bych mohla použít tento modul“objednávání po internetu“ne na objednávání stravy,ale na korespondenci mezi rodiči.Zasílat vyúčtování -protokoly dokladů platby přímo z programu.A ještě kolik asi tento modul stojí,abych mohla říct řiditelce předběžnou cenu.
Autor: vendy
Re: Objednávání po internetu
Naše jídelna používá program VISu objednávání stravy cca 2 roky a placení z různých bank již asi 3 roky.Máme cca 550 takto přihlášených strávníků (střední škola a gymnázium) a program funguje zcela bez problémů. Jsme s ním moc spokojené. Také jsme v podstatě „jen uživatelky“ počítače, také už nám není 20, ale dá se to docela dobře zvládnout. Dětem se strhává z účtů 15. den předchozího měsíce zálohově dopředu, zaměstnancům po uplynutí daného měsíce hned následující pracovní den. To záleží na Vás, jak si to domluvíte v bance.Uvidíte, že až se Vám to všechno zaběhne, ušetří Vám to i dost času. Přeji hodně úspěchů a nebojte se toho. Hezký den.
Autor: Leni
Re: Objednávání po internetu
Jsme školní jídelna, kde připravujeme cca 750 porcí ve třech druzích jídel. Objednávání po internetu má u nás přihlášeno asi 382 strávníků. Podle mého odhadu jej aktivně užívá asi 120 osob. Zpracování objednávek z internetu nemá na čas při práci vedoucí jídelny, pokud používá program VIS, vůbec žádný vliv.Tedy pokud nepočítáme úsporu času a nervů s osobními objednávkami strávníků. Několika kliknutími na přednastavená tlačítka stáhne objednávky a odešle jídelníček. Stáhnutá data se sama zapíší ke strávníkům. Také využíváme možnosti po uzávěrce odelat informace o odebírání obědů za uplynulý měsíc (jedním kliknutím pro všechny přihlášené strávníky). Tento modul využíváme určitě od jeho vzniku a nyní po vychytání drobných nedostatků jsme velmi spokojeni.
Autor: Lukáš
Re: Objednávání po internetu
Jsme středně velká jídelna (1200 jídel denně), máme modul pro objednávání přes Internet od VISu a jsme s ním moc spokojeni. Jediné, co nás mrzí, že ho zatím využívá cca 10 % strávníků. Bohužel ho nemůžeme všem nařídit, protože ne každý má Internete.
Autor: Hafinka
Re: Objednávání po internetu
Dobrý den,jsme jedna z menších jídelen a používáme více než 13 let program pana Stanislava Miklici.Internetové objednávky jsou samozřejmostí a jako jeden z mála jejich provoz poskytuje zdarma.Jsme velmi spokojeni a děti i rodiče tuto službu vítají.
Autor: Magda
Re: Objednávání po internetu
Nemáme to, ale silně o tom uvažujeme.