Přeskočit na obsah

odběr obědů

  • Autor: malá

    odběr obědů
    Prosím o radu, jakým způsobem odebrat dotovaný oběd. Zaměstnanec má dělenou směnu, ráno 6-9hod a odpoledne 14 – 19hod. Výdej obědů je do 13,50 hod. Jídlo se nesmí odnášet domů. Můžeme zaměstnanci nechat jídlo v jeho nádobkách na jídelně, aby si ho později ohřál. Děkuji za radu

    • Autor: majka1

      Stanovte si delší dobu výdeje a do HACCP přidejte výdej do nádob v době 13.50 – 14.00 hod. Nachystejte do nádob v odpovídající teplotě a zaměstnanec ať si to udělá jak chce, to už je jeho problém. Do provozního řádu di dejte nějaká pravidla pro výdej do nádob. U nás to máme takto:

      Pravidla pro výdej stravy do jídlonosičů.

      Strávník si donese čisté nádoby ráno nebo v době, určené pro odběr do jídlonosičů
      Bude mít krabičku na salát, popřípadě jiný doplněk oběda. Pokud nebude mít připravené nádobí, chápeme to tak, že o přídavek nemá zájem.
      Do skleněných nebo znečištěných nádob stravu nedáváme, dle § 26 zákona č. 258/2000 o ochraně veřejného zdraví je osoba povinna zajistit aby předměty běžného užívání za obvyklých nebo běžně nepředvídatelných podmínek nezpůsobily poškození zdraví fyzických osob nebo nepříznivé ovlivnění potraviny nebo pokrmu. Nedoporučujeme také používat hliníkové nosiče
      Zařízení školního stravování zodpovídá za hygienickou nezávadnost stravy nejdéle do 15 min od jejího vydání do jídlonosiče.
      Dle vnitřního systému HACCP má být oběd spotřebován do 4 hod po dohotovení

    • Autor: jentak

      Proč se ptáte? Nejste schopna se s ním dohodnout např., že si stravu u vás vyzvedne před druhou hodinou, kdy přijde do práce.?Toto se dá vyřešit velmi jednoduše – nemyslíte?

    • Autor: Monik

      Má-li zaměstnanec zájem o oběd, tak si přijde ve 13,50. Oběd dostane nomálně na talíř. Co si s ním udělá dále, bych neřešila. Má dvě možnosti: 1) oběd si ihned sní nebo 2) oběd si přendá u stolu do přinesených nádob a vaše nádobí vrátí do okénka; co si udělá s vydaným obědem nemusíte vůbec řešit.

    • Autor: lenča

      Hezký den,nevim kam se obrátit s prosbou o radu.Budu se v září vracet do prace po r.dov.Zaméstnavatel mi oznámil,že by jsi tam chtél nechat paní,která mne zastupovala. Má na to právo?Co byjst mi doporučili?Jak se mám zachovat?Dékuji

      • Autor: maruš

        Zaměstnankyně i zaměstnanec, kteří se vrací po rodičovské dovolené zpět do práce, nemají nárok na to, aby byli zařazeni na své původní místo, tzv. „svojí původní židli“. Mají však nárok na to, aby byli zařazeni na místo, které odpovídá jejich pracovní smlouvě. Záleží tedy na tom, jak široce mají v pracovní smlouvě definován druh práce, kterou mají vykonávat.

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se