Přeskočit na obsah

pozor na podvodníka

  • Autor: brunka

    pozor na podvodníka
    Dobrý den,
    chtěla bych touto cestou upozornit na (podle mého názoru) podvodníka. Jmenuje se Bruno Kaštyl, je z Prostějova a nabízí ŠJ jakoby zařízení do kuchyně. Pak nabízí ke koupi zboží i pro soukromé účely. Tady je ten problém, zboží dodá a slíbí, že k tomu přiveze ještě např. sadu talířů, nožů…. Už je to přes měsíc co nás navštívil a zboží nikde. Volám mu každý týden, pořád jen slibuje a na něco se vymlouvá. Byla jsem se radit na POlicii ČR, neuspěla jsem. Rozhodla jsem se tedy varovat alespoň tímto vzkazem ostatní před „podnikatelem“ panem Kaštylem. V mém okolí je víc jídelen, které se nemohou dočkat toho co slíbil.

    • Autor: Andy1

      Dobrý den,

      i u nás se objevil, už podruhé, nic jsme neobjednali, zdál se nám divný. Asi cestuje po celé ČR, protože my jsme jihočeský kraj. Jen se zeptám, zboží, které jste objednali dodal, ale nedodal co slíbil zdarma? V tom případě to není věc pro policii.

      • Autor: brunka

        Já jsem taky z jihočeského kraje. Přesně tak, nedodal co slíbil zadarmo. Na policii to v tomto případě není, máte pravdu. Informovala jsem se.

    • Autor: evava

      Zdravím,u nás byl v lednu 2013.slíbil talíře,hrnky…výmluvy,výmluvy,mohl by vydat knihu výmluv.A to jsme z Prostějovska:(

      • Autor: brunka

        Tak si na něho prosím dávejte pozor Vy všichni ostatní. Je to přesně tak jak píše evava.

    • Autor: Alena II.

      Símto pánem jsme měli „tu čest“ již někdy před čtyřmi lety. Přišel s báchorkou, že vyprodávají sklady a nabízel sady nádobí se slevou.
      My jsme odolali, ale škola si něco nakoupila do školní kuchyňky. Byl to nekvalitní šmejd, po prvním použití se začaly na nerezu dělat černé tečky. My jsme si u něj objednali nějaké hrnky a talíře, které pochopitelně dodnes nedodal. Vidím, že mu jeho neseriózní jednání vychází doteď. Pokud k Vám přijde, tak ho rovnou vyhoďte!

      • Autor: brunka

        dobrý den, ano, pořád mu to zřejmě prochází. Informovala jsem se na jeho činnost na živnostenském úřadě v Prostějově. Paní byl moc ochotná, ale bohužel prý z jejich pohledu nemůžou nic moc podnikat. Ale jeho formu „podnikání“ znají. Dala mi ovšem další dva odkazy, kde by jeho činnost mohli zkontrolovat trochu víc. Takže já to nevzdávám a dnes se budu informovat na dalších místech.

    • Autor: Miroslav

      Jsem také z Jihočeského kraje. Taky upozorňuji na podvodníka Bruno Kaštyla. Navštívil naší školu, že nabízí zboží do školní jídelny za poloviční slevu. Nakonec prohlásil, že má sadu nádobí pro prodej ostatním lidem. Koupili jsme tři sady. K tomu slíbil dodat talíře, příbory a nože. To samozřejmě nedodal. Vařila jsem v nádobí. Po prvním použití se zdeformoval úchyt ( uši ) a začalo se odlupovat dno. Samozřejmě už nepřijel, slíbené věci nedovezl. Jen volá a říká, že přijede. Když jsem mu řekla, že to chci reklamovat, tak, že není problém a stále nepřijel. Jenže nikde neuspějete a svoje lumpárny bude provádět dál a nikdo mu v tom nezabrání. Už jsem se rozloučila s tím, že mi to vymění a dodá to co slíbil, ale nechci aby napálil další lidi.

      • Autor: brunka

        dobrý den, je to přesně tak jak píšete. Všude stejný postup. Také jsem se smířila s tím, že jsem jednou z napálených. Teď už jde jen o to, aby napálených nebylo víc……….

        • Autor: anda

          Když jste kupovaly, musel Vám dát nějaký paragon a na něm razítko firmy. Pokud má IČO 12306568 a adresu Brněnská 4208, Prostějov – tak toto podnikání bylo zrušeno „Rozhodnutím orgánu o odejmutí oprávnění k činnosti pro fyzickou osobu“ dne 20. 9. 2000. Co zkusit živnostenský úřad nebo ČOI?

          • Autor: brunka

            Dobrý den,
            také jsem našla tento údaj na ares.cz, Policii jsem na to upozornila, ve své databázi prý ovšem mají uvedeno, že ŽL má v pořádku. Volala jsem i na živnostenský úřad v Prostějově, celkem bez úspěchu, na ČOI jsem podala stížnost. Z ČOI se mi ještě neozvali. Dobré rady jsem dostala na lince d-testu. Mám pocit, že jsem zkusila všechno, ale slušný člověk zřejmě nemá šanci. Podvodníkovi, který v tom umí chodit se zřejmě nic nestane a bude klamat další a další bez trestu.

          • Autor: anda

            To je tedy hrozné. A co televize – každou chvíli ukazují nějaké podvodníky. Třeba by to pro ně bylo zajímavé. Přeji pěkný den.

      • Autor: kaštyl

        Dobrý den nevím sice kdo jste ale asi sam nebo sama nejlíp víte že mne nikdo nekontaktoval ohledně vami v diskuzi uvaděné informace o nevyřízené reklamaci s upadnutým dnem a pokud mate důvpd uplatnovat jakoukoli reklamaci tak také zajisté víte jak postupovat takže v případě že opravdu mate nějakou vadu na mnou dodaném zboží tak mne kontaktujte dekuji Kaštyl

    • Autor: zinka

      Dobrý den,jsem také jednou z vás co mu nelétli,koupila jsem si sama pro sebe kastrol,ještě že jsem nic nevzala pro školku,nemáte někdo nějaký kontakt na toho pána,i když je asi zbytečné volat.

      • Autor: brunka

        kontakt mám, telefon mi vždycky zvedne a pořád jen slibuje a slibuje a čím dál víc se zamotává do svých lží. tel. na něho je 605 859 088. Také jste z Jižních Čech?

    • Autor: zinka

      Ne,já jsem z vysočiny. Vyjmenoval spoustu míst kde byl v okolí a kde nádobí nakoupili,když jsem si to později ověřovala na žádných z tech míst nebyl,to už mi začalo byt divné.Dnes jsem si přečetla příspěvek a vše mi je jasné.

    • Autor: kastan

      Dobrý den, tak u nás byl taky, jsem okres Mělník.Zdál se mi trochu divnej, měl katalog od RM Gastro za poloviční ceny.Něco jsme si nadiktovaly do jídelny a samozřejmě nedodal nic.Do školní kuchyňky koupila paní ředitelka nějakou pánev a pak už jen telefonovala.Děkuji za upozornění, moje podezření, že to není košer se potvrdilo.Přeji hezký den.

    • Autor: zdendule

      Jsme škola na českobudějovicku kterou Kaštyl navštívil, postup byl na chlup stejný jako u paní Miroslavy, Brunky atd.jen s tím rozdílem, že máme na něj zase jiné číslo.Telefon vždy zvedne, ale jen sliby,umí v tom dobře chodit.

    • Autor: Kytarista

      Dobrý den,jak tak čtu,Bruno nám jezdí a podvádí vesele dál.Já mám zkušenost asi 4 roky starou…prý vyprodávají za 50%,aby nemuseli vše stěhovat ze starého skladu do nového.Oba sklady v Brně. Měla jsem kdysi svůj obchod a také jsem stěhovala.Taková frajerka,že bych dala 50% slevu,jsem tedy nebyla. To bych si asi ten nový obchod už neměla s čím otevřít.Byla jsem nová ve ŠJ a tak jsme objednaly s pomocí kuchařek.Požádala jsem o souhlas paní ředitelku a ta řekla,jestli je to opravdu výhodné….tak ano.Nedalo mi to,šla jsem na internet a zadala K A Š T Y L. Nespala jsem a ráno zahrála do telefonu divadlo,že mi to ředitelka nechce zaplatit.Pro zboží přijel,s nepříjemným kukučem odvezl a my nic neplatily…dodnes mám fakturu vyvěšenou na nástěnce ,připsala jsem KAŠTYL-VYHNAT!!Přeji všem,ať s ním vyběhnete také!“Vedoucí“

    • Autor: kaštyl

      chtel bych reagovat na vami uvaděné a v mnoha případech lživé informace uvaděné na tomto diskuzním foru neni pravdou že zde diskutující mohou mít negativní zkušenosti s mou firmou několik let nebot jak se da lehce zjistit znovu zahajene podnikaní mam až od května 2013!dale bych chtel uvest na pravou míru že diskutující paní Brunova (pod heslem brunka)si zakoupila zboží v pořadku ,z dokladem,reklamovat ani vracet v zakonne lhute ho nechtela a pouze pod pohružkou poškozovaní pověsti opakovaně požadovala nesmyslně další zboží.je pravdou že v některých případech bylo přislíbeno dodatečné dodaní zboží které ovšem nebylo nikterak dopředu fakturovano a v nekolika případech se jednalo pouze o reklamní prezent mé firmy a to sada 6+6talířů jako pozornost.Vzhledem o tomu že jsem živnostník dodaní techto prezentů jsem z časových důvodů všem odběratelům v dohotnutém termínu nedodal čímž se jím všem omlouvam a můžu je ubezpečit že co jim bylo smluvně přislíbeno to jim bude také dodano.V případě jakýchkoliv dalších dotazů mne můžete kontaktovat KaštylBruno

      • Autor: brunka

        dobrý den, nikdy jsem nezpochybnila, že nemám zboží, které je na faktuře. Nemám jen vámi slíbenou „pozornost“. A o to jde celou dobu. Je zajímavé, že stejnou zkušenost s Vámi má zřejmě spoustu lidí. Čím to asi bude???? Včerejší telefonát s oznámením, že ohlásíte právníkovi, že snad kazím pověst Vaši firmy je také doooost divná. Ale nakonec jsem ráda, že jste veřejně slíbil, že všechny „pozornosti“ dodáte. Možná by stálo za to ještě dodat, kdy……Mě jste např. tvrdil, že mi jej posíláte poštou již 1.4. Zřejmě apríl že???? Dosud zboží nemám. Když jsem žádala, abyste mi alespoň poslal potvrzení o tom, že balík byl odeslán, opět jsem nepochodila…… Podobných slibů a přísliblů bylo za dva měsíce z vaší strany mnoho.Takže se teďtěším (a z diskuzí zde uveřejněných nejen já), že svým slibům dostojíte a co bylo smluvně slíbeno (i ústní slib je forma dohody) splníte.

    • Autor: Mirek

      Pane Kaštyl nikomu nevyhrožujte. Mě jste taky slíbil výměnu hrnců když jsem řekla, že se ucho zdeformovalo a že se nádobí začíná odlupovat. Jen jste volal a sliboval, že přijedete a že nádobí vyměníte. Když jsem Vám řekla, že máte přijet a ne jen slibovat, že jste podvodník, tak už jste nezavolal. Tak paní Brunce nevyhrožujte. Jste prostě podvodník, který prodává za draho věci, které vůbec tu hodnotu nemají a jen slibujete. Víte velice dobře, že na Vás lidi nemůžou, takže Vám Vaše podvody dobře vycházejí. Nám už ty peníze nikdo nevrátí, ale můžeme alespoň druhé před Vámi varovat !!!

    • Autor: ved.Šj

      Dobrý den, prosím nemáte někdo odkaz na nákup dětských příborů a dětských tácků? děkuji všem za laskavé odkazy.

    • Autor: Lada12345

      Potvrzuji pravdivost výše uvedených textů. Já po poradě s právníkem jsem poslala doporučeně odstoupením od smlouvy zboží doporučeně s dodejkou. Jednalo se o zákonnou čtrnáctidenní lhůtu. Bruno Kaštyl poštu nepřevzal. Budu tuto skutečnost řešit přes obchodní inspekci a živnostenský úřad. Takovýto nesolidní člověk přece nemůže mít stále živnost.

      • Autor: ibrunka

        dobrý den, jsem ráda, že se po měsíci znovu obnovila tato diskuze. Před měsícem se tu pan Bruno Kaštyl kasal, že všechny dárky určitě dodá. Měsíc uplynul a ke mě se opět ještě nedostaly? Čím to? Jediná odpověď pro mě je, že je pan Kaštyl opravdu to, co si o něm myslí spousta našich kolegyň a samozřejmě i já. PODVODNÍK….Můžete mi paní Lado zavolat? Už jsem také podnikla nějaké kroky, můžeme si vyměnit zkušenosti. 773 444 563.

    • Autor: evaplana

      Tak jsem ráda že jsem našla tuto diskusi. Jsem taktéž Jč kraj. Pan Bruno Kaštyl s jeho bratrem přesně jak píšete, nás navštívil, nejprve věci do kuchyně, následně měl náhodou tři sady nádobí za 3990,-kč sada. Koupila jsem a dvě další kolegyně. Sliboval – sadu talířů, sadu sklenic. těch výmluv a výmyslů co měl hrůza. Když jsem to chtěla poslat poštou tak mi řekl že to posílá a když to nedošlo, tak se hrozně divil a že pošle kopii podacího lístku. Od té doby se mnou nekomunikuje. Nezvedá prostě telefon. Je to podvodník a o to hůře, že v letošním roce platí nový občanský zákoník a veřejný příslib a souhlas je jako uzavřená smlouva písemně. My jsme objednávali zboží některé i kuli hygieně. Vše už máme v pořádku ale kdyby přišla v době kdy jsme čekali tak nevím nevím. Táhne se to od března. Paní také zavolám

      • Autor: osdartehu

        Dobrý den,
        měl bych na Vás jeden dotaz. O jaké sady se jednalo ( myslím značku) a jestli platíte v hotovosti, nebo fakturou.
        Děkuji za odpověď.

        • Autor: ibrunka

          dobrý den, značka pureware a platila jsem hotově. Pomůže to něčemu?

          • Autor: osdartehu

            Děkuji za informaci. S panem Kaštylem máme také jistý problém a jenom mne zajímá, které značky výrobků nabízí a jestli prodává jenom za hotové a nebo i na fakturu.

          • Autor: ibrunka

            na fakturu u nás jen sliboval. Ukázal nám nějaký katalog, ze kterého jsme si měli vybrat věci do jídelny za výhodné ceny. Vybrali jsme, ale pan Kaštyl zřejmě o objednávku na fakturu zájem nemá, protože od té doby jsme ho neviděli.

    • Autor: izabela

      Pan Kaštyl je podvodník a v brzké době o sobě uslyší v televizi

      • Autor: ibrunka

        super, budete vědět přesný termín? ráda se na to podívám.

        • Autor: kaštyl

          Je s podivem jak tady všichni jen lžete ale to už nevýhoda internetových portálů .Není pravda ze ne zvedám tel není pravda neresim reklamace každý kdo tady lze ať jsi sáhne do svého svědomí.a všechny tady kteří se baví tímto upozorňuji ze končím v oboru prodeje gastro vybavení protoze díky paní Brunove ktera mne tu špiní jen proto že nedostala 12 talířů zadarmo a jim podobným jsem Stratil veškerou chuť pokračovat a ted si tu můžete psát ty lži dal ale ja se budu bránit taky

          • Autor: Anda

            To jsme všechny upřímně rády. Sláva!!!

          • Autor: ibrunka

            jestli jsem přispěla k tomu, že končíte s tímto oborem, jsem opravdu upřímně ráda. Hlavně nezačněte svoje praktiky používat v jiném oboru, kde Vás ještě neznají. Asi byste se po čase dočetl to samé co na tomto portálu. Jinak děkuji všem ostatním, kteří se k tomuto tématu vyjádřili a snad zamezili Vašim podivným praktikám. Nemáme důvod lhát a vymýšlet si, pokud byste jednal solidně. Solidní firmy se totiž chválí a je radost s nimi spolupracovat.

          • Autor: kaštyl

            Lžete ale.to už je Váš problém

          • Autor: kaštyl

            Anda je opravdu zoufalci když se raduje Te s toho ze tu po špiníte kohokoli koho se vam zamane ale ja vam všem přeji aby se vam to vrátilo

    • Autor: savorytrade

      Dobrý den,
      musím také přispět do této diskuze, na kterou mne dnes sám pan Kaštyl upozornil.
      Naše společnost je velkoobchod kuchyňským vybavením a pan Kaštyl od počátku tohoto roku našim zákazníkem. Odebíral od nás velkokapacitní hrnce, litinu a sady nádobí značky KORKMAZ. První tři měsíce nebyl žádný problém. V dubnu si však pan Kaštyl od nás nabral zboží na splatnost ve výši necelých 70tis. a má problém se zaplacením. Podle jeho tvrzení mu za zboží nebylo zaplaceno. Termín splatnosti se neustále prodlužuje a prozatím se problém neřeší standartní cestou. ( vrácením zboží, písemnými zárukami ze strany jeho odběratele apod. )
      Nechci v tomto příspěvku říkat ani A ani B a v případě, že pan Kaštyl začne své závazky hradit budu určitě v tomto vláknu informovat.
      Viktor Cigánek

      • Autor: danka2

        Dobrý den pane Cigánek, jsem ráda, že u nás pan Kaštyl nebyl a že jsme od něho nic nekoupili. Jen Vás chci ujistit, že školy a obce jsou jedna z mála institucí, která poctivě a včas platí faktury. Pokud má pan Kaštyl problém zaplatit Vám, tak to rozhodně není tím, že mu nezaplatila škola. Dejte si na něho pozor a další zboží dávejte, až Vám zaplatí. U nepoctivců to obvykle začíná tak, že první tři dodávky zaplatí bez problémů.

        • Autor: ibrunka

          dobrý den,
          mám stejný názor. Paní ekonomka nemá důvod něco nezaplatit. Veškeré nákupy musí být u nás schváleny ředitelem a pí ekonomkou. Pak se teprve může objednávat a nakupovat. Právě i proto, aby bylo na úhradu všech faktur. Hospodaříme většinou se státními penězi a všechno je pečlivě hlídané. U nás rozhodně a myslím, že to tak má většina škol. Školy opravdu nebývají dlužníky.

    • Autor: Lada123

      Pan Kaštyl nerespektuje odstoupení od smlouvy.Přestože po urgenci převzal druhou dodejku s odstoupením, není možnost jak zboží protui penězům vrátit. Jednoduše. Během 3 týdnů uvedl 7 termínů, kdy dojede a vždy se banálně vymluvil. Doporučuji se obrátit na SOS asociace a ochranu spotřebitele.Zatím to vypadá tak, že nějací „podnikatelé“ si mohou v tomto státě dělat co chtějí.

    • Autor: Lada123

      Pan Kaštyl nerespektuje odstoupení od smlouvy.Přestože po urgenci převzal druhou dodejku s odstoupením, není možnost jak zboží protui penězům vrátit. Jednoduše. Během 3 týdnů uvedl 7 termínů, kdy dojede a vždy se banálně vymluvil. Doporučuji se obrátit na SOS asociace a ochranu spotřebitele.Zatím to vypadá tak, že nějací „podnikatelé“ si mohou v tomto státě dělat co chtějí.

    • Autor: ibča

      POZOR podnikatel jménem Bruno Kaštel je obyčejný podvodník. Skutečně jezdí po školách (pracuji na ZŠ) a nabízí zboží, a pak jsou problémy. Kvalita zboží je mizerná, je to nějaká Čína nebo Vietnam z tržnice, reklamace jsou k ničemu, kontakt k ničemu. telefony ani dopisy nepřebírá.
      Je třeba se takového „podnikatele“ zbavit jen úřední cestou – jenže tady v tomto státě chtít potrestat lumpa – všichni víme jak to chodí. I já jsem naletěla, nádobí mám, ale po měsíci se začaly odlupovat vrchní vrstvy povlaku. Budu bojovat přes SOS a zkusím ČOI ( i když o té mám svoje mínění …). POZOR je to podvodník !!!

    • Autor: kamurba

      Zdravím všechny,
      mohu potvrdit, že se jedná o PODVODNÍKA. Nové nádobí je šunt, ze kterého se odlupuje všechno, pan Podvodník Kaštyl na reklamace nereaguje, neodpovídá, nereaguje na výzvy ČOI a je s podivem,že ani ŽU Prostějov ani ČOI si s ním zatím neví rady. Jediná cesta je podání hromadné žaloby na soud. JEŠTĚ JEDNOU POZOR – JE TO PODVODNÍK A ZLODĚJ!!!

      • Autor: Zdendule

        Co že,on i dále jezdí a prodává dál?já myslela,že už je zašitej.

    • Autor: Pavel

      Bohužel pan Kaštýl jezdí dál a dál s dál slibuje a slibuje a nedodržuje dohody…Odebrali jsme od něj x utěrek a všechny ze svého zaplatili s tím, že nám následně podle prodejnosti vystaví fakturu, bohužel jsme ji dodnes neviděli…volal jsem mu x-kraát, vždy se jen vymlouvá. Opravdu VELKÝ POZOR NA NĚJ, obloukem se mu vyhněte a raději ho ihned vyhoďte, pokud k vám s „mimořádnou“ nabídkou přijede!

    • Autor: Marč

      Dobrý den, ano je to pravda, že pan arogantní podvodník Kaštyl úřaduje na Moravě, konkrétně u nás v DD v Budišově, také jsme se nechali s kolegy napálit. Ten by se měl stydět, za to jak předražené a nekvalitní zboží prodává. V době kdy dovezl zboží, jsem nebyla v práci a tak mi kolegyně zboží zaplatila. Když jsem to na druhý den viděla, okamžitě jsem mu volala, že zboží nechci, marně. Sliboval a jen se vymlouval, má hodně objednávek a nestíhá. Tragédie, a pozor objíždí všechny a zkouší to v dětských domovech, diagnostických ústavech, školky, školy.Buďte opatrní a nenechte se podvést.

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se