Program Barda
Dobrý den nemáte náhodou někdo program pro ŠJ od firmy Barda potřebovala bych změnit cenu obědů pro MŠ a nevím jak tam zadat změnu ceny svačin.Předem děkuji za radu.
Dobrý den, pokud myslíte SW BARDA program JIDELNA, tak si najedete na „strávníci“ „přehled skupin“, vyberete si skupinu, ve které chcete udělat změnu, odkliknete a můžete měnit.
Moc děkuji za radu ale když to otevřu tak tam změní celkovou sumu a pořád nevím jak tam zadám ty svačiny aby se to odečítalo když jdou po o .Mužete mi prosím ještě poradit
Máme také program od firmy Barda, vaříme pro všechny kategorie strávníků včetně MŠ, ale já bych si s tím nekomplikovala život. Pokud nechodí po „o“ pravidelně denně, dostane svačinu s sebou. Pokud bude dítě chodit pravidelně denně, uvedla bych si u něj cenu bez odpolední svačiny, musí ale být extra uvedeno, nemůžete ho mít v jedné skupině s celodenním stravováním. Zavolejte si přímo k nim na Hot line, ale myslím, že to jinak nepůjde.
Já bych tam taky nejraději zavolala ale prý s nima nemáme smlouvu a bude to prý dost drahé ale asi nic jiného mi nezbude musím ještě uvedct že máme asi tu nejstarší verzi protože všechno zapisujem ručně každé dítě zvlášť
Dobrý den. Škoda že jsem si vašeho příspěvku nevšiml dříve, ale chodím sem jen občas…
Evidovat cenu samostatně pro svačinky/obědy/večeře jsme umožňovali už v DOS verzi, konkrétně od č. 6.35 (vzhledem k tomu, že ta je 9 let stará, tak nepochybuji že máte novější). Není to nic složitého – stačí v nastavení jídelny změnit ceny jídla u jednotlivých druhů.
Cena poradní linky tzv. HL je 1% z ceníkové ceny zakoupeného SW a platí se pololetně (po nákupu nad 5 tis. je 1/4 roku zdarma). Nevím, co máte všechno za moduly, tak nemohu napsat přesnou cenu, ale jedná se o stokoruny. Dle mého názoru to není „dost drahé“ jak píšete. To, že tu minimálně jeden kvalifikovaný člověk denně sedí od 7:30 do 16:00 a řeší telefonní a e-mailové dotazy něco stojí (řádově statisíce ročně). HL naší firmě nevydělává, ale dotujeme ji z prodeje.
Pokud by byl ještě nějaký dotaz, napište na můj e-mail.
Dobrý den, mám od Vaší firmy program, chtěla jsem pouze jednu informaci, paní na horké lince byla strašně neochotná a paní, která nám program spouštěla, radši ani nebrala telefon a vypípávala jej.
Autor: Natalie
Potvrzuji velkou neochotu a i neznalost na horké lince, která vlastně není horkou linkou (nemají čas, jsou v autě atd.). Po instalaci nového softwaru jsem např. žádala telefonicky o pomoc při nahrání sporožirové diskety a neuměli poradit.
Už bych se k této firmě nechtěla vracet.
Autor: bohumil@barda.cz
Základ je volat skutečně na číslo HL (viz náš web a každý od nás ho má namluvené i v hlasové schránce). Tam technici mají podmínky, aby Vám kvalitně a rychle poradili. Volání přímo našim lidem nikomu nezakazujeme, ale je potřeba počítat s tím, že to ne vždy vezmou, třeba proto, že jsou u lékaře, nemocní, na dovolené, řídí v rušném městě….
Víme, že někteří uživatelé volají technikům do terénu, protože vědí, že z auta těžko mohou ověřit zaplacení HL, ale i na tom pracujeme. Když je odkáže na HL, protože sedí u jiného zákazníka, který ho zrovna platí, považují to za neochotu.
Je to podobné jako s autem, buď jste řidič (uživatel) který jezdí hodně (máte rozsáhlý provoz) nebo jste třeba začátečník, či se starším vozem (počítačem) a tudíž si pro jistotu platíte paušálně asistenční službu, jakési pojištění, s tím že když je problém jsem Vám k dispozici, nebo se považujete za dobrého řidiče s novým a pravidelně udržovaným strojem, který něco potřebuje jen výjimečně a pak je za to ochoten zaplatit.
Disketa pro spořitelnu je tak běžná věc, že jí určitě umějí všichni, co se střídají na HL, to zvládnu i já 🙂
Autor: bohumil@barda.cz
Škoda, že když máte problém s někým z firmy, nepokusíte se ho účinně řešit–stěžovat si u vedení, tedy u mne.E-mail i telefon je na našich stránkách.E-mail je i zde, u každé mé odpovědi, stačí kliknout na jméno u příspěvku. Postěžovat si v diskusi, kterou bohužel nemám čas sledovat často, je jednoduché, ale nic to neřeší.
Pro nás prodává a servisuje (tedy i občas drží HL) jediná paní a to Alena Stará. Je to bodrý Moravák. Někdy možná trochu rázná a upřimná (nebalí svá slova do vyhýbavých frází), ale rozhodně za těch 10 let co s ní spolupracuji, bych neřekl, že je neochotná, naopak (to se dá dočíst i tady v diskusích). Pokud zrovna měla službu na HL, tak svůj mobil zvedat nemůže, neboť je obsazena.
Projel jsem si záznamy z HL před 18.5. kdy jste tady ten příspěvek psala, pohovořil s paní Starou a vím, o který hovor se jedná (pro ostatní čtenáře: už jsem s paní i mluvil, neměla čas, mám zavolat příští týden). Faktem je, že ŠJ nemá předplacenu HL, takže byla nabídnuta placená konzultace.
Autor: majaB
Omlouvám se, to jsem špatně pochopila. Myslela jsem, že jde o navýšení stravného. Vyjmout svačinku z celodenního v tomto programu nelze. Já mám celodenní a polodenní děti, a když někdo z těch celodenních jde po obědě, dostane svačinku. Neměl by chodil po obědě pravidelně! Taky jsme pomýšlely těmto dětem svačinku odpočítat, nakonec jsme od toho upustily. Nicméně zadala bych si si do počítače jako skupinu celodenní přesnídávka+oběd a ještě jednu skupinu těch samých dětí svačinku a pak se už dá ta svačina odpočítat. Hezký den
Od verze 6.35 (do 6.39 – poslední DOSová verze) to lze. Způsob, který popisujete vy, se používal ve starších verzích, kde ještě navýšení ceny jídla dle jeho druhu nebylo.
Nyní (ve WIN verzi) jsou už přímo časy jídel, takže tam se to dělá ještě jednodušeji.
Dobrý večer,nedá mi to ,ale musím se zastat firmy BARDA.O prázdninách mi instalovali nový program,žačala jsem s ním pracovat a jelikož nejsem právě počítčový tip,byla jsem nucena volat na horkou linku,mluvila jsem s panem Morávkem,byl velice vstřícný,příjemný a v klidu mi poradil.Hezký večer.
Děkuji za podporu.
Ještě bych asi dodal, že při nákupu SW probíhá školení, často i dvě (od určité ceny SW je hodina nastavení SW a zaškolení v ceně) a každý nový zákazník má 1. odbobí HL zdarma, aby se mohl během seznamování s programem v klidu ptát. K tomu pochopitelně dostane manuál v elektronické podobě s obrázky, který je k dispozici i na našem webu (pro starší DOS i novu WIN verzi). Určitě nikoho nenecháme na holičkách. Dobře víme, že nejlepší reklamou je spokojený zákazník a spokojený zákazník je ten, který s programem umí. Tomu pak šetří práci a čas.
Dobrý den,
nerada si stěžuji, ale pokud nezakoupíte program např. u p. Staré, tak neporadí, prý neví, nesetkala se s daným problémem…(Nejsem s ní asi stejná krevní skupina, nepadly jsme si do oka.)
Jen mi bylo řečeno , že jsem si měla zakoupit program u ní a ne u kolegy.
Ostatní pracovníci fa BARDA nemají problém poradit.
Přeji všem potkávat jen příjemné lidi.
Opět když máte problém, napište, nebo zavolejte mě (603 374 890) – snad si padneme do oka a vyřešíme to :-). Tohle „plácnutí do vody“ nic neřeší, leda ublíží.
Pokud drží kdokoliv službu na HL (tedy i paní Stará), radí všem. Pokus se s daným problémem nesetkal/a, radí se s databází znalostí, s kolegy ze servisu, nebo rovnou s programátory. To z mobilu v terénu nejde, i proto je lepší volat na HL do kanceláře. Často sedím v kanceláři a přes přepážku slyším, co pracovníci řeší. Pokud náš pracovník přes svůj mobil radí zákazníkům (třeba těm kdož od něj SW zakoupili) z terénu a i mimo svou pracovní dobu je to spíš bonus. Já osobně to nevidím rád právě proto, že někdo toho zneužívá a HL si neplatí a také proto, že ty podmínky jsou na HL pro obě strany lepší než někde v autě, kde to může i špatně dopadnout. Navíc když se někomu pak toho bonusu, na který si zvykl, někdy nedostane, dožaduje se toho a cítí se uraženě, když mu dotyčný/á neporadí, protože prostě nemůže (řídí, je u jiného zákazníka, na úřadě, u lékaře, marodí atp.).
Dobrý den, musím se paní Staré zastat. Několik let pracuji jako vedoucí školního stravování s programem od firmy Barda. Kdykoli jsem měla nějaký problém a nevěděla jsem si rady, tak jsem POKAŽDÉ jednala s paní Starou, která mi vždy ochotně a profesionálně poradila a vše jsme po telefonu zvládly!!!!! Já osobně naopak vždycky doufám, že mi telefon zvedne právě paní Stará.
Děkuji, jsem rád, že jste s podporou spokojena. Věřím, že takových je drtivá většina. Na našem webu je na mě e-mail i telefon (kde lze nechat i vzkaz) a na všechny případné stížnosti (a není jich skutečně mnoho – jednotky za rok, což při počtu cca 700 zákazníků hodnotím jako dobré) odpovídám osobně. Stejně se někdo najde, kdo to radši napíše sem. Pomoci se nedočká, protože stejně nevím, o co jde a jen pošramotí pověst firmy či zarmoutí dotčenou osobu. Mohl bych si stěžovat u pana šéfredaktora portálu Ludvíka a žádat o vymazání příspěvku jako to už párkrát udělali jiní, ale přijde mi to hloupé, byť to chápu. A sledovat zde veškerou diskusi a vyvracet nepodložená tvrzení, nebo třeba jen dojmy z jednoho telefonátu taky nejde. Skutečně se maximálně snažíme plnit to, co slíbíme. Co nemůžeme garantovat, to neslibujeme, ale i tak se to snažíme poskytnout. Je škoda, že se to pak někdy obrátí proti nám.
Program Barda
Autor: Mirouš
Program Barda
Dobrý den nemáte náhodou někdo program pro ŠJ od firmy Barda potřebovala bych změnit cenu obědů pro MŠ a nevím jak tam zadat změnu ceny svačin.Předem děkuji za radu.
Autor: MajaB
Dobrý den, pokud myslíte SW BARDA program JIDELNA, tak si najedete na „strávníci“ „přehled skupin“, vyberete si skupinu, ve které chcete udělat změnu, odkliknete a můžete měnit.
Autor: Mirouš
Moc děkuji za radu ale když to otevřu tak tam změní celkovou sumu a pořád nevím jak tam zadám ty svačiny aby se to odečítalo když jdou po o .Mužete mi prosím ještě poradit
Autor: Alena II.
Máme také program od firmy Barda, vaříme pro všechny kategorie strávníků včetně MŠ, ale já bych si s tím nekomplikovala život. Pokud nechodí po „o“ pravidelně denně, dostane svačinu s sebou. Pokud bude dítě chodit pravidelně denně, uvedla bych si u něj cenu bez odpolední svačiny, musí ale být extra uvedeno, nemůžete ho mít v jedné skupině s celodenním stravováním. Zavolejte si přímo k nim na Hot line, ale myslím, že to jinak nepůjde.
Autor: Mirouš
Já bych tam taky nejraději zavolala ale prý s nima nemáme smlouvu a bude to prý dost drahé ale asi nic jiného mi nezbude musím ještě uvedct že máme asi tu nejstarší verzi protože všechno zapisujem ručně každé dítě zvlášť
Autor: bohumil@barda.cz
Dobrý den. Škoda že jsem si vašeho příspěvku nevšiml dříve, ale chodím sem jen občas…
Evidovat cenu samostatně pro svačinky/obědy/večeře jsme umožňovali už v DOS verzi, konkrétně od č. 6.35 (vzhledem k tomu, že ta je 9 let stará, tak nepochybuji že máte novější). Není to nic složitého – stačí v nastavení jídelny změnit ceny jídla u jednotlivých druhů.
Cena poradní linky tzv. HL je 1% z ceníkové ceny zakoupeného SW a platí se pololetně (po nákupu nad 5 tis. je 1/4 roku zdarma). Nevím, co máte všechno za moduly, tak nemohu napsat přesnou cenu, ale jedná se o stokoruny. Dle mého názoru to není „dost drahé“ jak píšete. To, že tu minimálně jeden kvalifikovaný člověk denně sedí od 7:30 do 16:00 a řeší telefonní a e-mailové dotazy něco stojí (řádově statisíce ročně). HL naší firmě nevydělává, ale dotujeme ji z prodeje.
Pokud by byl ještě nějaký dotaz, napište na můj e-mail.
Autor: janka
Dobrý den, mám od Vaší firmy program, chtěla jsem pouze jednu informaci, paní na horké lince byla strašně neochotná a paní, která nám program spouštěla, radši ani nebrala telefon a vypípávala jej.
Autor: Natalie
Potvrzuji velkou neochotu a i neznalost na horké lince, která vlastně není horkou linkou (nemají čas, jsou v autě atd.). Po instalaci nového softwaru jsem např. žádala telefonicky o pomoc při nahrání sporožirové diskety a neuměli poradit.
Už bych se k této firmě nechtěla vracet.
Autor: bohumil@barda.cz
Základ je volat skutečně na číslo HL (viz náš web a každý od nás ho má namluvené i v hlasové schránce). Tam technici mají podmínky, aby Vám kvalitně a rychle poradili. Volání přímo našim lidem nikomu nezakazujeme, ale je potřeba počítat s tím, že to ne vždy vezmou, třeba proto, že jsou u lékaře, nemocní, na dovolené, řídí v rušném městě….
Víme, že někteří uživatelé volají technikům do terénu, protože vědí, že z auta těžko mohou ověřit zaplacení HL, ale i na tom pracujeme. Když je odkáže na HL, protože sedí u jiného zákazníka, který ho zrovna platí, považují to za neochotu.
Je to podobné jako s autem, buď jste řidič (uživatel) který jezdí hodně (máte rozsáhlý provoz) nebo jste třeba začátečník, či se starším vozem (počítačem) a tudíž si pro jistotu platíte paušálně asistenční službu, jakési pojištění, s tím že když je problém jsem Vám k dispozici, nebo se považujete za dobrého řidiče s novým a pravidelně udržovaným strojem, který něco potřebuje jen výjimečně a pak je za to ochoten zaplatit.
Disketa pro spořitelnu je tak běžná věc, že jí určitě umějí všichni, co se střídají na HL, to zvládnu i já 🙂
Autor: bohumil@barda.cz
Škoda, že když máte problém s někým z firmy, nepokusíte se ho účinně řešit–stěžovat si u vedení, tedy u mne.E-mail i telefon je na našich stránkách.E-mail je i zde, u každé mé odpovědi, stačí kliknout na jméno u příspěvku. Postěžovat si v diskusi, kterou bohužel nemám čas sledovat často, je jednoduché, ale nic to neřeší.
Pro nás prodává a servisuje (tedy i občas drží HL) jediná paní a to Alena Stará. Je to bodrý Moravák. Někdy možná trochu rázná a upřimná (nebalí svá slova do vyhýbavých frází), ale rozhodně za těch 10 let co s ní spolupracuji, bych neřekl, že je neochotná, naopak (to se dá dočíst i tady v diskusích). Pokud zrovna měla službu na HL, tak svůj mobil zvedat nemůže, neboť je obsazena.
Projel jsem si záznamy z HL před 18.5. kdy jste tady ten příspěvek psala, pohovořil s paní Starou a vím, o který hovor se jedná (pro ostatní čtenáře: už jsem s paní i mluvil, neměla čas, mám zavolat příští týden). Faktem je, že ŠJ nemá předplacenu HL, takže byla nabídnuta placená konzultace.
Autor: majaB
Omlouvám se, to jsem špatně pochopila. Myslela jsem, že jde o navýšení stravného. Vyjmout svačinku z celodenního v tomto programu nelze. Já mám celodenní a polodenní děti, a když někdo z těch celodenních jde po obědě, dostane svačinku. Neměl by chodil po obědě pravidelně! Taky jsme pomýšlely těmto dětem svačinku odpočítat, nakonec jsme od toho upustily. Nicméně zadala bych si si do počítače jako skupinu celodenní přesnídávka+oběd a ještě jednu skupinu těch samých dětí svačinku a pak se už dá ta svačina odpočítat. Hezký den
Autor: Mirouš
Děkuji moc za radu mi právě máme nastaveno že se to automaticky odpočítá takže vůbec nevím kde to mám změnit ale moc děkuji.
Autor: dada
mám verzi 6.382. Mohu u dětem na celý den vyjmečně odečíst i svačinku.Pokud máte stejnou tak mi napište na email brozanyjs@seznam.cz ráda poradím
Autor: bohumil@barda.cz
Od verze 6.35 (do 6.39 – poslední DOSová verze) to lze. Způsob, který popisujete vy, se používal ve starších verzích, kde ještě navýšení ceny jídla dle jeho druhu nebylo.
Nyní (ve WIN verzi) jsou už přímo časy jídel, takže tam se to dělá ještě jednodušeji.
Autor: majaB
Taky mám starou verci – 6.35e. Funguje bezvadně a taky všechno zapisuji ručně. Časem se dá hodně věcí vychytat, zadávám ručně platby, odhlašuji atd.
Autor: lenek
Dobrý den, prosím má někdo program Astris 2g a mohl by mi poradit, jak provést předběžné normování třeba na týden? Děkuji
Autor: zdenda
Dobrý večer,nedá mi to ,ale musím se zastat firmy BARDA.O prázdninách mi instalovali nový program,žačala jsem s ním pracovat a jelikož nejsem právě počítčový tip,byla jsem nucena volat na horkou linku,mluvila jsem s panem Morávkem,byl velice vstřícný,příjemný a v klidu mi poradil.Hezký večer.
Autor: bohumil@barda.cz
Děkuji za podporu.
Ještě bych asi dodal, že při nákupu SW probíhá školení, často i dvě (od určité ceny SW je hodina nastavení SW a zaškolení v ceně) a každý nový zákazník má 1. odbobí HL zdarma, aby se mohl během seznamování s programem v klidu ptát. K tomu pochopitelně dostane manuál v elektronické podobě s obrázky, který je k dispozici i na našem webu (pro starší DOS i novu WIN verzi). Určitě nikoho nenecháme na holičkách. Dobře víme, že nejlepší reklamou je spokojený zákazník a spokojený zákazník je ten, který s programem umí. Tomu pak šetří práci a čas.
Autor: martinek
Dobrý den,
nerada si stěžuji, ale pokud nezakoupíte program např. u p. Staré, tak neporadí, prý neví, nesetkala se s daným problémem…(Nejsem s ní asi stejná krevní skupina, nepadly jsme si do oka.)
Jen mi bylo řečeno , že jsem si měla zakoupit program u ní a ne u kolegy.
Ostatní pracovníci fa BARDA nemají problém poradit.
Přeji všem potkávat jen příjemné lidi.
Autor: bohumil@barda.cz
Opět když máte problém, napište, nebo zavolejte mě (603 374 890) – snad si padneme do oka a vyřešíme to :-). Tohle „plácnutí do vody“ nic neřeší, leda ublíží.
Pokud drží kdokoliv službu na HL (tedy i paní Stará), radí všem. Pokus se s daným problémem nesetkal/a, radí se s databází znalostí, s kolegy ze servisu, nebo rovnou s programátory. To z mobilu v terénu nejde, i proto je lepší volat na HL do kanceláře. Často sedím v kanceláři a přes přepážku slyším, co pracovníci řeší. Pokud náš pracovník přes svůj mobil radí zákazníkům (třeba těm kdož od něj SW zakoupili) z terénu a i mimo svou pracovní dobu je to spíš bonus. Já osobně to nevidím rád právě proto, že někdo toho zneužívá a HL si neplatí a také proto, že ty podmínky jsou na HL pro obě strany lepší než někde v autě, kde to může i špatně dopadnout. Navíc když se někomu pak toho bonusu, na který si zvykl, někdy nedostane, dožaduje se toho a cítí se uraženě, když mu dotyčný/á neporadí, protože prostě nemůže (řídí, je u jiného zákazníka, na úřadě, u lékaře, marodí atp.).
Autor: králka 2
Dobrý den, musím se paní Staré zastat. Několik let pracuji jako vedoucí školního stravování s programem od firmy Barda. Kdykoli jsem měla nějaký problém a nevěděla jsem si rady, tak jsem POKAŽDÉ jednala s paní Starou, která mi vždy ochotně a profesionálně poradila a vše jsme po telefonu zvládly!!!!! Já osobně naopak vždycky doufám, že mi telefon zvedne právě paní Stará.
Autor: bohumil@barda.cz
Děkuji, jsem rád, že jste s podporou spokojena. Věřím, že takových je drtivá většina. Na našem webu je na mě e-mail i telefon (kde lze nechat i vzkaz) a na všechny případné stížnosti (a není jich skutečně mnoho – jednotky za rok, což při počtu cca 700 zákazníků hodnotím jako dobré) odpovídám osobně. Stejně se někdo najde, kdo to radši napíše sem. Pomoci se nedočká, protože stejně nevím, o co jde a jen pošramotí pověst firmy či zarmoutí dotčenou osobu. Mohl bych si stěžovat u pana šéfredaktora portálu Ludvíka a žádat o vymazání příspěvku jako to už párkrát udělali jiní, ale přijde mi to hloupé, byť to chápu. A sledovat zde veškerou diskusi a vyvracet nepodložená tvrzení, nebo třeba jen dojmy z jednoho telefonátu taky nejde. Skutečně se maximálně snažíme plnit to, co slíbíme. Co nemůžeme garantovat, to neslibujeme, ale i tak se to snažíme poskytnout. Je škoda, že se to pak někdy obrátí proti nám.