program sklad a stravné
Prosím o radu, máte někdo jiný program než VIS Plzeň?
A jaké zkušenosti ?
Z různých míst mám informaci, že VIS sice asi nejvíce propracovaný, ale servis drahý, pokud potřebuji aktuálně poradit, tak jen na objednání v určitý čas a na určitý čas.
Má někdo např. Cyprus?
Budu ráda za jakoukoliv informaci.
Děkuji
Dobrý den, i my používáme VIS, ale po dnešním mailu o téměř 100% navýšení měsičních poplatků hledáme alternativu. I my máme s podporou stejné „zkušenosti“. Za DOSovou platformu převedenou graficky do Windows je to skoro hřích… I mě by se hodily reference jiných systémů. Děkuji.
Vždy si musíte dát pro a proti. Co od programu chcete a co je pro vás zbytečné. Na jednu stranu chcete něco levnějšího a já se ptám proč? Ředitel vás tlačí? Jak často chcete něco pro jídelnu? Ve škole, když něco pořizují, tak taky jdou za kvalitou. Vemte si, jak často učitelé jezdí na školení, jak se často kupují pomůcky, hned se kupuje to a ono. Tak proč si neobhájit to, co chci. Já používám VIS dlouho. I já jsem začínala s DOSem. Vždy když jsem potřebovala, tak byli ochotní. A když to joooo, hořelo, vždy to nějak udělali, aby pomohli. A ještě k dalšímu příspěvku. Nevím jak u nás zdražili, ale určitě se zdražením musí počítat. Vždyť i my jsme zdražily. Nejen potraviny, zvýšily se mzdové i věcné náklady. V dnešní době přeci nikdo nezůstává na ceně, která byla loni. Ale jasně, je to na zvážení každé. Když vyberete něco jiného, ať jste spokojené. Ať se v práci daří. el
Vždy si musíte dát pro a proti. Co od programu chcete a co je pro vás zbytečné. Na jednu stranu chcete něco levnějšího a já se ptám proč? Ředitel vás tlačí? Jak často chcete něco pro jídelnu? Ve škole, když něco pořizují, tak taky jdou za kvalitou. Vemte si, jak často učitelé jezdí na školení, jak se často kupují pomůcky, hned se kupuje to a ono. Tak proč si neobhájit to, co chci. Já používám VIS dlouho. I já jsem začínala s DOSem. Vždy když jsem potřebovala, tak byli ochotní. A když to joooo, hořelo, vždy to nějak udělali, aby pomohli. A ještě k dalšímu příspěvku. Nevím jak u nás zdražili, ale určitě se zdražením musí počítat. Vždyť i my jsme zdražily. Nejen potraviny, zvýšily se mzdové i věcné náklady. V dnešní době přeci nikdo nezůstává na ceně, která byla loni. Ale jasně, je to na zvážení každé. Když vyberete něco jiného, ať jste spokojené. Ať se v práci daří. el
Díky za reakci, víte, snažíme se šetřit a za málo peněz mít co nejvíce muziky. A když někdo za produkt, který je dávno za hranou životnosti po technické stránce, chce dvojnásobek, když zrovna ta podpora (máme s ní bohužel jiné zkušenosti než Vy) moc nefrčí… tak proto. Ano, v absolutních číslech jde o pakatel. Spíš jde o princip. Mějte pěkný den.
Tak ať najdete to, co vám bude vyhovovat a budete spokojená. Jen jsem se chtěla zeptat, v čem se vám zdá VIS po technické stránce za hranou životnosti? Co vám třeba nevyhovuje? Když opomenut podporu. Já si třeba myslím, že jsem na tohle docela dost náročná. Každý rok mi přijde technik a když chci něco udělat a je to v jejich mezích, vždy mi vyjde vstříc. Teda aspoň si myslím, že jsem docela náročná. Jsem zvědavá, jak zareagujete a ve finále asi nejsem. A to nemám VIS5. Ten nechávám dozrát 🙂
Dobrý den, zaujal mne program Barda koukala jsem na stránky a zdá se mi jednodušší a asi přehlednější než VIS,
prosím můžete mne kontaktovat pro bližší informace na tel.737 283 723 ?
Děkuji moc
Dobrý den, VIS máme posledních 11 let. Se službami jsem naprosto spokojená. Při srovnání přehlednosti s jinými programy, které mají kolegyně v jiných školách, je VIS jednoznačný vítěz. Program Stravné 5 je nejen obsahově, ale i vizuálně uživatelsky velmi příjemný. Program Sklad je již také ve vývoji a má být inovován. Ale i dosavadní verze je po „osahání “ skvělý pomocník. Pokud se člověk nebojí program zkoušet a objevovat, je nepřekonatelný. Má nepřeberné množství funkcí, které ani po těch letech zdaleka nevyužívám.
Ano, podpora je na smluvený termín, ale je-li to akutní, pracovnice zákaznické linky jsou vždy ochotné udělat maximum. Pochopitelně jsou termíny ke konci škol. či kalendářního roku více vytížené, jde o to si práci naplánovat a termín dohodnout s předstihem. Osobní návštěvy techniků jsou k nezaplacení, umí pomoci nejen s drobnými prohřešky v programu, někteří mají i výborné ekonomické povědomí, případně pomohou s řády či interními směrnicemi.
Za mě se VIS rozhodně vyplatí
Za nás je VIS velmi dobrý program ,pokud něco potřebujeme ,vždy se domluvíme reakce je velmi rychlá, jsou ochotní a vstřícní .Máme velmi dobrou spolupráci .Vaříme přes 1000 obědů,4 výdejny .Jsme moc spokojeni.
Za nás je VIS velmi dobrý program ,pokud něco potřebujeme ,vždy se domluvíme reakce je velmi rychlá, jsou ochotní a vstřícní .Máme velmi dobrou spolupráci .Vaříme přes 1000 obědů,4 výdejny .Jsme moc spokojeni.
program sklad a stravné
Autor: souz
program sklad a stravné
Prosím o radu, máte někdo jiný program než VIS Plzeň?
A jaké zkušenosti ?
Z různých míst mám informaci, že VIS sice asi nejvíce propracovaný, ale servis drahý, pokud potřebuji aktuálně poradit, tak jen na objednání v určitý čas a na určitý čas.
Má někdo např. Cyprus?
Budu ráda za jakoukoliv informaci.
Děkuji
Autor: arne
Dobrý den – mám VIS a jsem moc spokojena. Nikdy nebyla čekací lhůta dlouhá a pokud je to akutní,tak jsou velmi ochotni.Jitka
Autor: MaTo
Dobrý den, i my používáme VIS, ale po dnešním mailu o téměř 100% navýšení měsičních poplatků hledáme alternativu. I my máme s podporou stejné „zkušenosti“. Za DOSovou platformu převedenou graficky do Windows je to skoro hřích… I mě by se hodily reference jiných systémů. Děkuji.
Autor: el
Vždy si musíte dát pro a proti. Co od programu chcete a co je pro vás zbytečné. Na jednu stranu chcete něco levnějšího a já se ptám proč? Ředitel vás tlačí? Jak často chcete něco pro jídelnu? Ve škole, když něco pořizují, tak taky jdou za kvalitou. Vemte si, jak často učitelé jezdí na školení, jak se často kupují pomůcky, hned se kupuje to a ono. Tak proč si neobhájit to, co chci. Já používám VIS dlouho. I já jsem začínala s DOSem. Vždy když jsem potřebovala, tak byli ochotní. A když to joooo, hořelo, vždy to nějak udělali, aby pomohli. A ještě k dalšímu příspěvku. Nevím jak u nás zdražili, ale určitě se zdražením musí počítat. Vždyť i my jsme zdražily. Nejen potraviny, zvýšily se mzdové i věcné náklady. V dnešní době přeci nikdo nezůstává na ceně, která byla loni. Ale jasně, je to na zvážení každé. Když vyberete něco jiného, ať jste spokojené. Ať se v práci daří. el
Autor: el
Vždy si musíte dát pro a proti. Co od programu chcete a co je pro vás zbytečné. Na jednu stranu chcete něco levnějšího a já se ptám proč? Ředitel vás tlačí? Jak často chcete něco pro jídelnu? Ve škole, když něco pořizují, tak taky jdou za kvalitou. Vemte si, jak často učitelé jezdí na školení, jak se často kupují pomůcky, hned se kupuje to a ono. Tak proč si neobhájit to, co chci. Já používám VIS dlouho. I já jsem začínala s DOSem. Vždy když jsem potřebovala, tak byli ochotní. A když to joooo, hořelo, vždy to nějak udělali, aby pomohli. A ještě k dalšímu příspěvku. Nevím jak u nás zdražili, ale určitě se zdražením musí počítat. Vždyť i my jsme zdražily. Nejen potraviny, zvýšily se mzdové i věcné náklady. V dnešní době přeci nikdo nezůstává na ceně, která byla loni. Ale jasně, je to na zvážení každé. Když vyberete něco jiného, ať jste spokojené. Ať se v práci daří. el
Autor: MaTo
Díky za reakci, víte, snažíme se šetřit a za málo peněz mít co nejvíce muziky. A když někdo za produkt, který je dávno za hranou životnosti po technické stránce, chce dvojnásobek, když zrovna ta podpora (máme s ní bohužel jiné zkušenosti než Vy) moc nefrčí… tak proto. Ano, v absolutních číslech jde o pakatel. Spíš jde o princip. Mějte pěkný den.
Autor: el
Tak ať najdete to, co vám bude vyhovovat a budete spokojená. Jen jsem se chtěla zeptat, v čem se vám zdá VIS po technické stránce za hranou životnosti? Co vám třeba nevyhovuje? Když opomenut podporu. Já si třeba myslím, že jsem na tohle docela dost náročná. Každý rok mi přijde technik a když chci něco udělat a je to v jejich mezích, vždy mi vyjde vstříc. Teda aspoň si myslím, že jsem docela náročná. Jsem zvědavá, jak zareagujete a ve finále asi nejsem. A to nemám VIS5. Ten nechávám dozrát 🙂
Autor: Iv
Dobrý den, mám program Barda a spokojenost.
Autor: Pepča
taky mám Bardu a jsem spokojená
Autor: beky
Dobrý den, zaujal mne program Barda koukala jsem na stránky a zdá se mi jednodušší a asi přehlednější než VIS,
prosím můžete mne kontaktovat pro bližší informace na tel.737 283 723 ?
Děkuji moc
Autor: Darja
Já mám Z-WARE – a spokojenost. Předpokládám, že budete dělat výběrové řízení. Určitě je dobré oslovit víc firem a zjistit i pozáruční podmínky.
Autor: Pamabi
Dobrý den, VIS máme posledních 11 let. Se službami jsem naprosto spokojená. Při srovnání přehlednosti s jinými programy, které mají kolegyně v jiných školách, je VIS jednoznačný vítěz. Program Stravné 5 je nejen obsahově, ale i vizuálně uživatelsky velmi příjemný. Program Sklad je již také ve vývoji a má být inovován. Ale i dosavadní verze je po „osahání “ skvělý pomocník. Pokud se člověk nebojí program zkoušet a objevovat, je nepřekonatelný. Má nepřeberné množství funkcí, které ani po těch letech zdaleka nevyužívám.
Ano, podpora je na smluvený termín, ale je-li to akutní, pracovnice zákaznické linky jsou vždy ochotné udělat maximum. Pochopitelně jsou termíny ke konci škol. či kalendářního roku více vytížené, jde o to si práci naplánovat a termín dohodnout s předstihem. Osobní návštěvy techniků jsou k nezaplacení, umí pomoci nejen s drobnými prohřešky v programu, někteří mají i výborné ekonomické povědomí, případně pomohou s řády či interními směrnicemi.
Za mě se VIS rozhodně vyplatí
Autor: teodorek
Za nás je VIS velmi dobrý program ,pokud něco potřebujeme ,vždy se domluvíme reakce je velmi rychlá, jsou ochotní a vstřícní .Máme velmi dobrou spolupráci .Vaříme přes 1000 obědů,4 výdejny .Jsme moc spokojeni.
Autor: teodorek
Za nás je VIS velmi dobrý program ,pokud něco potřebujeme ,vždy se domluvíme reakce je velmi rychlá, jsou ochotní a vstřícní .Máme velmi dobrou spolupráci .Vaříme přes 1000 obědů,4 výdejny .Jsme moc spokojeni.
Autor: jd
vie mi niekto poslat odporučany počet zamestnancov na 40stravníkov, kde je prevoz stravy do asi km do inej jedalne? dakujem