No, pokud ve zlatých odkazech máte video česká klasika, které jakoby – i přesto, že je to placená reklama – reprezentuje tyto stránky, pak je asi trochu těžké uvěřit, kde je vlastně pravda..
Výroky na školní jídelny, že vaříme jen z prášku a plníme dětské pupíky instantními výrobky mě velmi urazil a naštval. Myslím si ,že se snažíme dát dětem to nejlepší, zdravé a chutné.
Nic nepotěší víc než když dětem chutná a věřte, dětský strávník je oprávněný a opravdový kritik a né ten z rádia .
Celebrity se kvůli takovýmto lžím a pošpiňování pověsti soudí o miliony a ministerstvo školství mlčí a nechá to tak. A co třeba jídelny.cz, Společnost pro výživu, ASPOS atd. – ti také nic?
Tuto cestu jsme již před lety sondovali. Celebrita se může soudit, protože je to konkrétní fyzická osoba, která byla nějak poškozena. Školní stravování není konkrétní subjekt, takže se soudit nemůže. Jedině by stovky a tisíce pracovnic podaly jednotlivě žaloby k soudu. Ale jen těžko by každá prokazovala, že článkem, který nikoho nejmenoval, byla nějak poškozena.
Včera se školních jídelen chytlo i rádio Frekvence 1 a v čase od 14.00 h. do 16.00 h.(či 17.00 h.) mělo téma „Nejhorší blaf a trauma z něj“. Velmi mě mrzelo s jakou chutí se moderátoři vyjadřovali o svých traumatech ze ŠJ. Nevhodné poznámky do éteru s mnoha citoslovci, které používají děti školního věku mi připadala dosti nevkusná. Ale bylo i pár kladných ohlasů z řad posluchačů, kteří posílali SMS. Za to jim dík. S pozdravem Iva
já jsem pořad v sobotu neslyšela a moc mě to mrzí .Určitě bych tam zavolala a řekla svůj názor.Můj manžel pořad slyšel a protože já již 25 roků pracuji v ŠJ tak ho pořad strašně naštval a urazil z vulgarity a lží lidí , celebrit atd.na adresu ŠJ .On nestranně vnímá náročnost kuchařek a jejich ohodnocení! A také jak se celá léta ke mě strávníčci hlásí .Také pracnost při sestavování jídel ,aby dětem chutnalo a přitom se naplnil spotřební koš!Jak bojujeme o každého strávníčka pestrostí a hlavně chutností jídel přece díky jím máme práci.Na celebrity jsem si udělala svůj názor .Stačil mi článek p. Jany Paulů .Ať jde na jeden den do kuchyně pomoci .To by utíkala.
Dobrý den, píše se zde, proč s tím něco nedělá např. jídelny.cz. Rozklikněte si na jídelnách ZLATÉ ODKAZY, ČESKÁ KLASIKA a bude se vám chtít blinkat (slušně řečeno). Pak se nedivte, že existují takové diskuse, články a reportáže, když portál, který má být na straně ŠJ udělá takový podraz.
Souhlasím . Vždy jsem se ráda dívala na receptury od svých kolegyň ze školních jídelen, např. paní Zachové, Kacálkové, Mandincové nebo se inspirovala při sestavování jídelních lístků z receptur od paní Packové a tyto receptury hojně dodnes používáme. Od té doby, co jsou zde uveřejňovány receptury od Vitany pod zavádějícím názvem Česká klasika, už mne to ani nebaví je číst. Je to reklama na výrobky od Vitany a potom se nemůžeme divit, že nás napadají, že vaříme samou chemii, i když vím, že ve skutečnosti to není pravda.
Zbytečná hysterie, prosím Vás. Každý portál má reklamy, jinak by nemohl fundovat, normální člověk snad umí reklamu rozlišit a odkaz na Vitanu ještě neznamená, že portál „podporuje chemii“, to je snad na každé ŠJ, jak se k využívání polotovarů postaví..
Vážený pane Aleši. Tady nejde o hysterii nebo o to, zda někdo splňuje Vaši kategorii „normální člověk“. Jde hlavně o to, že ta reklama je udělaná „na míru“ a cíleně ničí práci těch školních jídelen, kde to myslí vážně a takhle by nikdy nevařily. I reklamy, které jsou webovými stránkami podporovány, vypodívají něco nejen o celkové náplni, ale mohou ovlinit i mínění těch, kdo si je přečtou či si pustí video.
Když ona každá reklama je udělaná na míru…A uvědomte si, že zde máte diskusi, spoustu informací, názorů a odborných materiálů a to vše zdarma. To za nějakou tu reklamu v horním levém rohu podle mého názoru stojí.
Autor: Alena II.
Pane Aleši jiný, mně reklama jako taková nevadí, je jasné, pokud Vitana sponzoruje tento portál, že zde bude mít reklamu, jako ostatní firmy. To, co mi vadí, je fakt, že pokud se podívám do sekce Recepty, nevidím tam jiná jídla,než od Vitany. |
Autor: Aleš jiný
Paní Aleno, to je v reklamní sekci Vitany, tak je logické, že tam mají svoje recepty.
Ale na tomto portálu existuje v oddíle stravování samostatná sekce recepty a tam máte všechny možné i kromě Vitany.
Autor: Tereza
No, v podstatě máte pane Aleši jiný pravdu. Reklama vládne světem, tak proč ne na těchto stránkách. Tady je asi otázkou, zda reklama pomáhá nebo ničí.
Pro mě je to taky změna – už nebudu tyto stránky doporučovat zájemcům o změny a novinky ve školních jídelnách. Neumím odpovědět na dotazy ohledně priorit. I to je daň za dobře cílenou reklamu, i když je hezká.
Autor: Tereza
Stačilo by jen uvést, že na těchto stránkách sekce „zlaté odkazy“ obsahuje pouze reklamu, nikoliv dobré rady. Maličkost.
Ta reklama je dobrá. Jediný problém je, že navozuje pocit, že takto vypadá česká klasika školních jídelen. A to je škoda.
Rádio Impuls
Autor: Nina S.
Rádio Impuls
V sobotu 26.5. se na Impulsu probíraly školní jídelny.Bohužel jsem něměla možnost rádio poslouchat.
Autor: majka 1
Probíral se přístup cizích strávníků do objektu školy v souvislosti s útokem psychicky nemocné ženy na vychovatelku v Havířově.
Autor: Ingrid
Také tam zazněl názor,že ŠJ vaří jen z prášků a polotovarů.
Autor: Tak nevím
No, pokud ve zlatých odkazech máte video česká klasika, které jakoby – i přesto, že je to placená reklama – reprezentuje tyto stránky, pak je asi trochu těžké uvěřit, kde je vlastně pravda..
Autor: BOBEJO
Výroky na školní jídelny, že vaříme jen z prášku a plníme dětské pupíky instantními výrobky mě velmi urazil a naštval. Myslím si ,že se snažíme dát dětem to nejlepší, zdravé a chutné.
Nic nepotěší víc než když dětem chutná a věřte, dětský strávník je oprávněný a opravdový kritik a né ten z rádia .
Autor: Jan
Včerejší článek v blesku s nápisem V polovině jídelen se vaří blafy,mě taky naštval.Navíc to vyznělo tak,že je to názor kontrolního orgánu.
Autor: Zuza
Celebrity se kvůli takovýmto lžím a pošpiňování pověsti soudí o miliony a ministerstvo školství mlčí a nechá to tak. A co třeba jídelny.cz, Společnost pro výživu, ASPOS atd. – ti také nic?
Autor: Pavel Ludvík
Tuto cestu jsme již před lety sondovali. Celebrita se může soudit, protože je to konkrétní fyzická osoba, která byla nějak poškozena. Školní stravování není konkrétní subjekt, takže se soudit nemůže. Jedině by stovky a tisíce pracovnic podaly jednotlivě žaloby k soudu. Ale jen těžko by každá prokazovala, že článkem, který nikoho nejmenoval, byla nějak poškozena.
Autor: Monik
Blesk nečtu, tak jsem to neviděla, ale není to cílená „reklama“, aby mohly firmy snáze proniknout do jídelen?
Autor: ssss
Radio Impuls……….
http://www.impuls.cz/clanek/zurivec-ve-skolni-jidelne/228247
Autor: Iva K.
Včera se školních jídelen chytlo i rádio Frekvence 1 a v čase od 14.00 h. do 16.00 h.(či 17.00 h.) mělo téma „Nejhorší blaf a trauma z něj“. Velmi mě mrzelo s jakou chutí se moderátoři vyjadřovali o svých traumatech ze ŠJ. Nevhodné poznámky do éteru s mnoha citoslovci, které používají děti školního věku mi připadala dosti nevkusná. Ale bylo i pár kladných ohlasů z řad posluchačů, kteří posílali SMS. Za to jim dík. S pozdravem Iva
Autor: zdenda
Také jsem to na Frekvenci 1 slyšela a musím s Vámi
souhlasit.Hezký večer
Autor: Jana Hartová
já jsem pořad v sobotu neslyšela a moc mě to mrzí .Určitě bych tam zavolala a řekla svůj názor.Můj manžel pořad slyšel a protože já již 25 roků pracuji v ŠJ tak ho pořad strašně naštval a urazil z vulgarity a lží lidí , celebrit atd.na adresu ŠJ .On nestranně vnímá náročnost kuchařek a jejich ohodnocení! A také jak se celá léta ke mě strávníčci hlásí .Také pracnost při sestavování jídel ,aby dětem chutnalo a přitom se naplnil spotřební koš!Jak bojujeme o každého strávníčka pestrostí a hlavně chutností jídel přece díky jím máme práci.Na celebrity jsem si udělala svůj názor .Stačil mi článek p. Jany Paulů .Ať jde na jeden den do kuchyně pomoci .To by utíkala.
Autor: Honzi
Dobrý den, píše se zde, proč s tím něco nedělá např. jídelny.cz. Rozklikněte si na jídelnách ZLATÉ ODKAZY, ČESKÁ KLASIKA a bude se vám chtít blinkat (slušně řečeno). Pak se nedivte, že existují takové diskuse, články a reportáže, když portál, který má být na straně ŠJ udělá takový podraz.
Autor: Alena II.
Souhlasím . Vždy jsem se ráda dívala na receptury od svých kolegyň ze školních jídelen, např. paní Zachové, Kacálkové, Mandincové nebo se inspirovala při sestavování jídelních lístků z receptur od paní Packové a tyto receptury hojně dodnes používáme. Od té doby, co jsou zde uveřejňovány receptury od Vitany pod zavádějícím názvem Česká klasika, už mne to ani nebaví je číst. Je to reklama na výrobky od Vitany a potom se nemůžeme divit, že nás napadají, že vaříme samou chemii, i když vím, že ve skutečnosti to není pravda.
Autor: Aleš jiný
Zbytečná hysterie, prosím Vás. Každý portál má reklamy, jinak by nemohl fundovat, normální člověk snad umí reklamu rozlišit a odkaz na Vitanu ještě neznamená, že portál „podporuje chemii“, to je snad na každé ŠJ, jak se k využívání polotovarů postaví..
Autor: Asi tak
Vážený pane Aleši. Tady nejde o hysterii nebo o to, zda někdo splňuje Vaši kategorii „normální člověk“. Jde hlavně o to, že ta reklama je udělaná „na míru“ a cíleně ničí práci těch školních jídelen, kde to myslí vážně a takhle by nikdy nevařily. I reklamy, které jsou webovými stránkami podporovány, vypodívají něco nejen o celkové náplni, ale mohou ovlinit i mínění těch, kdo si je přečtou či si pustí video.
Autor: Aleš jiný
Když ona každá reklama je udělaná na míru…A uvědomte si, že zde máte diskusi, spoustu informací, názorů a odborných materiálů a to vše zdarma. To za nějakou tu reklamu v horním levém rohu podle mého názoru stojí.
Autor: Alena II.
Pane Aleši jiný, mně reklama jako taková nevadí, je jasné, pokud Vitana sponzoruje tento portál, že zde bude mít reklamu, jako ostatní firmy. To, co mi vadí, je fakt, že pokud se podívám do sekce Recepty, nevidím tam jiná jídla,než od Vitany. |
Autor: Aleš jiný
Paní Aleno, to je v reklamní sekci Vitany, tak je logické, že tam mají svoje recepty.
Ale na tomto portálu existuje v oddíle stravování samostatná sekce recepty a tam máte všechny možné i kromě Vitany.
Autor: Tereza
No, v podstatě máte pane Aleši jiný pravdu. Reklama vládne světem, tak proč ne na těchto stránkách. Tady je asi otázkou, zda reklama pomáhá nebo ničí.
Pro mě je to taky změna – už nebudu tyto stránky doporučovat zájemcům o změny a novinky ve školních jídelnách. Neumím odpovědět na dotazy ohledně priorit. I to je daň za dobře cílenou reklamu, i když je hezká.
Autor: Tereza
Stačilo by jen uvést, že na těchto stránkách sekce „zlaté odkazy“ obsahuje pouze reklamu, nikoliv dobré rady. Maličkost.
Ta reklama je dobrá. Jediný problém je, že navozuje pocit, že takto vypadá česká klasika školních jídelen. A to je škoda.