Přeskočit na obsah

telefonické přihlášky a odhl.

  • Autor: Ada

    telefonické přihlášky a odhl.
    Vážené kolegyně, chtěla bych se vás zeptat jak řešíte telefonické přihlášky a odhlášky. Nestává se vám v tom shonu, že na někoho zapomenete? Přiznám se, že mně se to občas podaří a pak je malér…Někdy je toho opravdu moc. Máte vyhrazenou dobu na tel. přihlášky a odhlášky, nebo máte jiný systém? Ješte jedna otázky do kdy berete odhlášky? Odhlásit se musí den předem, nebo berete taky v ten den. Tady se vždy brali do 7 ráno. Děkuji.

    • Autor: HH

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Doporučuji psát do sešitu – ten nechat u telefonu, tak se nestane, že na někoho zapomenete, dále doporučuji záznamník. Odhlášky bereme dne předem – ale to už záleží jak Vám to vyhovuje a v koli ráno začínáte.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Naše know how: odhlášky na dnešek do 8.00 hodin, žádný sešit – zbytečný mezičlánek, záznamník nonstop, odhlášky zadávám z telefonu rovnou do počítače /když někoho zapomenu, tak to pak zaplatím ze své kapsy – a to mě zapomínat odnaučilo/, internetové odhlašování a přihlašování /od Vis program/. Ověřeno více roky. Bez problémů, rodiče spokojení. Odhlášky den předem ulehčují práci jídelně, ale chudáci rodiče.

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Nám to funguje přesně takhle také, do 8 ráno mají všichni možnost přihlášek nebo odhlášek po telefonu nebo osobně, den dopředu pak do 14.15
          čipem nebo osobně, dva dny dopředu přes internet.
          Vaříme od 6 hodin ráno 1300 obědů a dá se to uhlídat, ale je to náročné. Vedoucí totiž spíš zatěžují
          děti, které zapomínají čipy, platí průběžně v měsíci
          a pod. Zkoušeli jsme zavést něco jako „úřední hodiny“, ale neujalo se to. Prostě lajdáci otravují
          ráno, o přestávkách a po celou dobu výdeje. nedat jim zaplacený oběd si nemůžeme dovolit.

          • Autor: Denisa

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Když vaříte od 6ti hodin do 8 hod se vám odhlásí třeba 20 dětí, tak by mě zajímalo, kdo těch 20 obědů které už máte rozvařené zaplatí. Zase jen ti strávníci co zůstanou přihlášeni. To se mi zdá dosti nespravedlivé.

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Já vím, ale nespravedlivé vůči komu? Vždyť to svým způsobem využívají všichni. To za 1. Za druhé, my nejenom odhlašujeme, ale taky přihlašujeme, takže z těch odhlášených obědů zbyde minimum,někdy nic, někdy dokonce je větší poptávka než nabídka. Za třetí, v objemu víc jak tisíc jídel je v případě i pěti zbylých obědů ten „doplatek“ ostatních takřka nic. Za čtvrté, opravdu Vám všem sedí přesně počet prodaných obědů – norma – výdejka? Za páté, opravdu striktně
            nodoobjednáte oběd ráno například dítěti, které přijde po nemoci? Necháte ho bez oběda?Za šesté, rodičům to vyhovuje, jsou s touhle možností spokojeni, což je ,myslím, důležité.

          • Autor: majka

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Vždycky je to jen o lidech. Také nedovedu sedět zamčená v kanceláři, když vím, že na mě klepe dítě. Až budou chodit do banky, tak už to snad budou úplně jiné osobnosti, ne? Zkusme v těch dětech hledat hlavně to dobré, přece nás pár lumpů, kteří jsou i mezi dospělými, nerozhodí,ne? Jednou mi řekl jeden z rodičů, který dělá mamažerské kursy, že 10% blbců v populaci je normální a pokud tedy z 1000 strvníků není víc než 100 problémových, tak by to asi nebyl život! Hezký den.

          • Autor: 3w

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Klidně to zkuste. Nezaplacený oběd nevydáváme, rodiče to podepisují v přihlášce, a funguje to. Naopak volají prvního, zda peníze v pořádku dorazily na účet. Bohužel to s lajdáky jinak nejde. A těch lajdáků je stejně jen pár, ostatní mají trvalé příkazy nebo inkaso ze sporožira a nemají problém. Úřední hodiny zaveďte, ale dodoržovat je musíte hlavně vy. V jinou dobu se zkrátka rušit nenecháte. To se třeba zamkněte v kanclu nebo ve skladu a dělejte inventuru. Do banky Vás také nepustí po zavírací době. Zdravím

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Díky za podporu. Nejde tak ani o platby, jako spíš
            o ty zapomenuté čipy. Děti mají oběd zaplacený,
            ale nemají to čím prokázat. Takže si jdou pro náhradní stravenku. A tady jsme se právě dostali
            do toho uzavřeného kruhu. Když striktně odmítneme je to průšvih, protože strávník má na to
            jídlo nárok. A když vyhovíme, pleteme si sami na sebe bič, protože se vlastně nic neděje, když ten čip není. Takže nadáváme, domlouváme, ale je to k ničemu. Přeju všem pevné nervy a hezký víkend.

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tyto problémy řeší provozní řád školní jídelny. Pokud čip nemám, má buď smůlu nebo si musí zajít pro náhradní doklad. U nás jsme na vydávání ND vyčlenili půl hodiny. Přijít si samozřejmě mohou i jindy, ale nemají zaručeno, že se jim bude někdo věnovat. A když musí půl hodiny čekat, než vydáme ze skladu, tak příště už si dávají pozor, aby si čip doma nenechali.

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tohle řešení se mi líbí, ale když to budu chtít prosadit, učitelé se asi zblázní. U nás mají žáci vždycky pravdu a na všechno mají právo…

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Zeptejte se učitelů, zda také mají konzultační hodiny non-stop. 😉

    • Autor: HH

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Doporučuji psát do sešitu – ten nechat u telefonu, tak se nestane, že na někoho zapomenete, dále doporučuji záznamník. Odhlášky bereme dne předem – ale to už záleží jak Vám to vyhovuje a v koli ráno začínáte.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Naše know how: odhlášky na dnešek do 8.00 hodin, žádný sešit – zbytečný mezičlánek, záznamník nonstop, odhlášky zadávám z telefonu rovnou do počítače /když někoho zapomenu, tak to pak zaplatím ze své kapsy – a to mě zapomínat odnaučilo/, internetové odhlašování a přihlašování /od Vis program/. Ověřeno více roky. Bez problémů, rodiče spokojení. Odhlášky den předem ulehčují práci jídelně, ale chudáci rodiče.

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Nám to funguje přesně takhle také, do 8 ráno mají všichni možnost přihlášek nebo odhlášek po telefonu nebo osobně, den dopředu pak do 14.15
          čipem nebo osobně, dva dny dopředu přes internet.
          Vaříme od 6 hodin ráno 1300 obědů a dá se to uhlídat, ale je to náročné. Vedoucí totiž spíš zatěžují
          děti, které zapomínají čipy, platí průběžně v měsíci
          a pod. Zkoušeli jsme zavést něco jako „úřední hodiny“, ale neujalo se to. Prostě lajdáci otravují
          ráno, o přestávkách a po celou dobu výdeje. nedat jim zaplacený oběd si nemůžeme dovolit.

          • Autor: Denisa

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Když vaříte od 6ti hodin do 8 hod se vám odhlásí třeba 20 dětí, tak by mě zajímalo, kdo těch 20 obědů které už máte rozvařené zaplatí. Zase jen ti strávníci co zůstanou přihlášeni. To se mi zdá dosti nespravedlivé.

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Já vím, ale nespravedlivé vůči komu? Vždyť to svým způsobem využívají všichni. To za 1. Za druhé, my nejenom odhlašujeme, ale taky přihlašujeme, takže z těch odhlášených obědů zbyde minimum,někdy nic, někdy dokonce je větší poptávka než nabídka. Za třetí, v objemu víc jak tisíc jídel je v případě i pěti zbylých obědů ten „doplatek“ ostatních takřka nic. Za čtvrté, opravdu Vám všem sedí přesně počet prodaných obědů – norma – výdejka? Za páté, opravdu striktně
            nodoobjednáte oběd ráno například dítěti, které přijde po nemoci? Necháte ho bez oběda?Za šesté, rodičům to vyhovuje, jsou s touhle možností spokojeni, což je ,myslím, důležité.

          • Autor: majka

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Vždycky je to jen o lidech. Také nedovedu sedět zamčená v kanceláři, když vím, že na mě klepe dítě. Až budou chodit do banky, tak už to snad budou úplně jiné osobnosti, ne? Zkusme v těch dětech hledat hlavně to dobré, přece nás pár lumpů, kteří jsou i mezi dospělými, nerozhodí,ne? Jednou mi řekl jeden z rodičů, který dělá mamažerské kursy, že 10% blbců v populaci je normální a pokud tedy z 1000 strvníků není víc než 100 problémových, tak by to asi nebyl život! Hezký den.

          • Autor: 3w

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Klidně to zkuste. Nezaplacený oběd nevydáváme, rodiče to podepisují v přihlášce, a funguje to. Naopak volají prvního, zda peníze v pořádku dorazily na účet. Bohužel to s lajdáky jinak nejde. A těch lajdáků je stejně jen pár, ostatní mají trvalé příkazy nebo inkaso ze sporožira a nemají problém. Úřední hodiny zaveďte, ale dodoržovat je musíte hlavně vy. V jinou dobu se zkrátka rušit nenecháte. To se třeba zamkněte v kanclu nebo ve skladu a dělejte inventuru. Do banky Vás také nepustí po zavírací době. Zdravím

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Díky za podporu. Nejde tak ani o platby, jako spíš
            o ty zapomenuté čipy. Děti mají oběd zaplacený,
            ale nemají to čím prokázat. Takže si jdou pro náhradní stravenku. A tady jsme se právě dostali
            do toho uzavřeného kruhu. Když striktně odmítneme je to průšvih, protože strávník má na to
            jídlo nárok. A když vyhovíme, pleteme si sami na sebe bič, protože se vlastně nic neděje, když ten čip není. Takže nadáváme, domlouváme, ale je to k ničemu. Přeju všem pevné nervy a hezký víkend.

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tyto problémy řeší provozní řád školní jídelny. Pokud čip nemám, má buď smůlu nebo si musí zajít pro náhradní doklad. U nás jsme na vydávání ND vyčlenili půl hodiny. Přijít si samozřejmě mohou i jindy, ale nemají zaručeno, že se jim bude někdo věnovat. A když musí půl hodiny čekat, než vydáme ze skladu, tak příště už si dávají pozor, aby si čip doma nenechali.

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tohle řešení se mi líbí, ale když to budu chtít prosadit, učitelé se asi zblázní. U nás mají žáci vždycky pravdu a na všechno mají právo…

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Zeptejte se učitelů, zda také mají konzultační hodiny non-stop. 😉

    • Autor: HH

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Doporučuji psát do sešitu – ten nechat u telefonu, tak se nestane, že na někoho zapomenete, dále doporučuji záznamník. Odhlášky bereme dne předem – ale to už záleží jak Vám to vyhovuje a v koli ráno začínáte.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Naše know how: odhlášky na dnešek do 8.00 hodin, žádný sešit – zbytečný mezičlánek, záznamník nonstop, odhlášky zadávám z telefonu rovnou do počítače /když někoho zapomenu, tak to pak zaplatím ze své kapsy – a to mě zapomínat odnaučilo/, internetové odhlašování a přihlašování /od Vis program/. Ověřeno více roky. Bez problémů, rodiče spokojení. Odhlášky den předem ulehčují práci jídelně, ale chudáci rodiče.

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Nám to funguje přesně takhle také, do 8 ráno mají všichni možnost přihlášek nebo odhlášek po telefonu nebo osobně, den dopředu pak do 14.15
          čipem nebo osobně, dva dny dopředu přes internet.
          Vaříme od 6 hodin ráno 1300 obědů a dá se to uhlídat, ale je to náročné. Vedoucí totiž spíš zatěžují
          děti, které zapomínají čipy, platí průběžně v měsíci
          a pod. Zkoušeli jsme zavést něco jako „úřední hodiny“, ale neujalo se to. Prostě lajdáci otravují
          ráno, o přestávkách a po celou dobu výdeje. nedat jim zaplacený oběd si nemůžeme dovolit.

          • Autor: Denisa

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Když vaříte od 6ti hodin do 8 hod se vám odhlásí třeba 20 dětí, tak by mě zajímalo, kdo těch 20 obědů které už máte rozvařené zaplatí. Zase jen ti strávníci co zůstanou přihlášeni. To se mi zdá dosti nespravedlivé.

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Já vím, ale nespravedlivé vůči komu? Vždyť to svým způsobem využívají všichni. To za 1. Za druhé, my nejenom odhlašujeme, ale taky přihlašujeme, takže z těch odhlášených obědů zbyde minimum,někdy nic, někdy dokonce je větší poptávka než nabídka. Za třetí, v objemu víc jak tisíc jídel je v případě i pěti zbylých obědů ten „doplatek“ ostatních takřka nic. Za čtvrté, opravdu Vám všem sedí přesně počet prodaných obědů – norma – výdejka? Za páté, opravdu striktně
            nodoobjednáte oběd ráno například dítěti, které přijde po nemoci? Necháte ho bez oběda?Za šesté, rodičům to vyhovuje, jsou s touhle možností spokojeni, což je ,myslím, důležité.

          • Autor: majka

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Vždycky je to jen o lidech. Také nedovedu sedět zamčená v kanceláři, když vím, že na mě klepe dítě. Až budou chodit do banky, tak už to snad budou úplně jiné osobnosti, ne? Zkusme v těch dětech hledat hlavně to dobré, přece nás pár lumpů, kteří jsou i mezi dospělými, nerozhodí,ne? Jednou mi řekl jeden z rodičů, který dělá mamažerské kursy, že 10% blbců v populaci je normální a pokud tedy z 1000 strvníků není víc než 100 problémových, tak by to asi nebyl život! Hezký den.

          • Autor: 3w

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Klidně to zkuste. Nezaplacený oběd nevydáváme, rodiče to podepisují v přihlášce, a funguje to. Naopak volají prvního, zda peníze v pořádku dorazily na účet. Bohužel to s lajdáky jinak nejde. A těch lajdáků je stejně jen pár, ostatní mají trvalé příkazy nebo inkaso ze sporožira a nemají problém. Úřední hodiny zaveďte, ale dodoržovat je musíte hlavně vy. V jinou dobu se zkrátka rušit nenecháte. To se třeba zamkněte v kanclu nebo ve skladu a dělejte inventuru. Do banky Vás také nepustí po zavírací době. Zdravím

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Díky za podporu. Nejde tak ani o platby, jako spíš
            o ty zapomenuté čipy. Děti mají oběd zaplacený,
            ale nemají to čím prokázat. Takže si jdou pro náhradní stravenku. A tady jsme se právě dostali
            do toho uzavřeného kruhu. Když striktně odmítneme je to průšvih, protože strávník má na to
            jídlo nárok. A když vyhovíme, pleteme si sami na sebe bič, protože se vlastně nic neděje, když ten čip není. Takže nadáváme, domlouváme, ale je to k ničemu. Přeju všem pevné nervy a hezký víkend.

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tyto problémy řeší provozní řád školní jídelny. Pokud čip nemám, má buď smůlu nebo si musí zajít pro náhradní doklad. U nás jsme na vydávání ND vyčlenili půl hodiny. Přijít si samozřejmě mohou i jindy, ale nemají zaručeno, že se jim bude někdo věnovat. A když musí půl hodiny čekat, než vydáme ze skladu, tak příště už si dávají pozor, aby si čip doma nenechali.

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a od
            Tohle řešení se mi líbí, ale když to budu chtít prosadit, učitelé se asi zblázní. U nás mají žáci vždycky pravdu a na všechno mají právo…

          • Autor: Lukáš

            Re: telefonické přihlášky a od
            Zeptejte se učitelů, zda také mají konzultační hodiny non-stop. 😉

    • Autor: Jana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A uvědomte si, že při znalosti jmen a anonymitě telefonické odhlášky Vám nějaký vtipálek může odhlásit velké množství strávníků v několika jídelnách najednou. Co pak?

      • Autor: M.

        Re: telefonické přihlášky a od
        No to byla pro vtipálka drahá legrace, v jedné jídelně
        by mohl na jeden telefonát odhlásit jednoho strávníka. Kdyby začal jmenovat více dětí, tak by to průměrně inteligentní vedoucí trklo, že je něco divně. A volat
        několikrát po sobě by ho asi přestalo brzo bavit. Nám se to za celou dobu ještě nestalo. To si víc děti berou vzájemně čipy a odhlašují na panelu. Tahle Vaše poznámka mi připadá spíš jako hledání důvodů, proč něco nejde, když se nechce. Ale to bychom se nehnuli z místa protože zneužít se dá dneska skoro všechno.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a od
          Myslíte, že dětský žert je až tak nereálný?
          Co ty hrozby bombami? Také je příjemci hovoru brali jako průměrně inteligentní když slyšeli dětský hlas?

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a od
            Samozřejmě si nemyslím, že děti jsou neviňátka. Nejen že vyhrožují bombami, ale také kradou, dokonce i vraždí. Tak by bylo asi nejlepší, kdyby se všechny hned po narození někam zavřely a bylo by jednou pro vždy po problému. Ale problémy jsou proto, aby se řešily. Každý má jinou metodu. Vy prostě telefonické odhlášky z důvodů Vám jasných neberete. Vaše věc. My jsme s tím zatím problémy neměli, strávníci jsou spokojeni, tak jedeme dál. Možná si to jednou, až se něco semele,
            budeme vyčítat a říkat, že jsme se na to nevykašlali. Ale zatím…. Vždyť každou chvíli někdo nabourá a auta jezdí dál, někdo přepadne banku a neznamená to, že se hroutí bankovnictví, lékaři léčí dál i když vědí, že pacienti můžou přes všechnu péči zemřít apod. Myslím, že zkusit se má všechno, co může být
            přínosem pro strávníky, protože na nich jsme závislí.

          • Autor: Jana

            Re: telefonické přihlášky a od
            Pro zajímavost, nepracuji ve školství a s odhláškami nemám nic společného, jen mě to napadlo jako nestranného pozorovatele. Je opravdu Vaše věc jak si odhlašování vedete a s čím rodiče souhlasí

    • Autor: Jana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A uvědomte si, že při znalosti jmen a anonymitě telefonické odhlášky Vám nějaký vtipálek může odhlásit velké množství strávníků v několika jídelnách najednou. Co pak?

      • Autor: M.

        Re: telefonické přihlášky a od
        No to byla pro vtipálka drahá legrace, v jedné jídelně
        by mohl na jeden telefonát odhlásit jednoho strávníka. Kdyby začal jmenovat více dětí, tak by to průměrně inteligentní vedoucí trklo, že je něco divně. A volat
        několikrát po sobě by ho asi přestalo brzo bavit. Nám se to za celou dobu ještě nestalo. To si víc děti berou vzájemně čipy a odhlašují na panelu. Tahle Vaše poznámka mi připadá spíš jako hledání důvodů, proč něco nejde, když se nechce. Ale to bychom se nehnuli z místa protože zneužít se dá dneska skoro všechno.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a od
          Myslíte, že dětský žert je až tak nereálný?
          Co ty hrozby bombami? Také je příjemci hovoru brali jako průměrně inteligentní když slyšeli dětský hlas?

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a od
            Samozřejmě si nemyslím, že děti jsou neviňátka. Nejen že vyhrožují bombami, ale také kradou, dokonce i vraždí. Tak by bylo asi nejlepší, kdyby se všechny hned po narození někam zavřely a bylo by jednou pro vždy po problému. Ale problémy jsou proto, aby se řešily. Každý má jinou metodu. Vy prostě telefonické odhlášky z důvodů Vám jasných neberete. Vaše věc. My jsme s tím zatím problémy neměli, strávníci jsou spokojeni, tak jedeme dál. Možná si to jednou, až se něco semele,
            budeme vyčítat a říkat, že jsme se na to nevykašlali. Ale zatím…. Vždyť každou chvíli někdo nabourá a auta jezdí dál, někdo přepadne banku a neznamená to, že se hroutí bankovnictví, lékaři léčí dál i když vědí, že pacienti můžou přes všechnu péči zemřít apod. Myslím, že zkusit se má všechno, co může být
            přínosem pro strávníky, protože na nich jsme závislí.

          • Autor: Jana

            Re: telefonické přihlášky a od
            Pro zajímavost, nepracuji ve školství a s odhláškami nemám nic společného, jen mě to napadlo jako nestranného pozorovatele. Je opravdu Vaše věc jak si odhlašování vedete a s čím rodiče souhlasí

    • Autor: Jana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A uvědomte si, že při znalosti jmen a anonymitě telefonické odhlášky Vám nějaký vtipálek může odhlásit velké množství strávníků v několika jídelnách najednou. Co pak?

      • Autor: M.

        Re: telefonické přihlášky a od
        No to byla pro vtipálka drahá legrace, v jedné jídelně
        by mohl na jeden telefonát odhlásit jednoho strávníka. Kdyby začal jmenovat více dětí, tak by to průměrně inteligentní vedoucí trklo, že je něco divně. A volat
        několikrát po sobě by ho asi přestalo brzo bavit. Nám se to za celou dobu ještě nestalo. To si víc děti berou vzájemně čipy a odhlašují na panelu. Tahle Vaše poznámka mi připadá spíš jako hledání důvodů, proč něco nejde, když se nechce. Ale to bychom se nehnuli z místa protože zneužít se dá dneska skoro všechno.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a od
          Myslíte, že dětský žert je až tak nereálný?
          Co ty hrozby bombami? Také je příjemci hovoru brali jako průměrně inteligentní když slyšeli dětský hlas?

          • Autor: M.

            Re: telefonické přihlášky a od
            Samozřejmě si nemyslím, že děti jsou neviňátka. Nejen že vyhrožují bombami, ale také kradou, dokonce i vraždí. Tak by bylo asi nejlepší, kdyby se všechny hned po narození někam zavřely a bylo by jednou pro vždy po problému. Ale problémy jsou proto, aby se řešily. Každý má jinou metodu. Vy prostě telefonické odhlášky z důvodů Vám jasných neberete. Vaše věc. My jsme s tím zatím problémy neměli, strávníci jsou spokojeni, tak jedeme dál. Možná si to jednou, až se něco semele,
            budeme vyčítat a říkat, že jsme se na to nevykašlali. Ale zatím…. Vždyť každou chvíli někdo nabourá a auta jezdí dál, někdo přepadne banku a neznamená to, že se hroutí bankovnictví, lékaři léčí dál i když vědí, že pacienti můžou přes všechnu péči zemřít apod. Myslím, že zkusit se má všechno, co může být
            přínosem pro strávníky, protože na nich jsme závislí.

          • Autor: Jana

            Re: telefonické přihlášky a od
            Pro zajímavost, nepracuji ve školství a s odhláškami nemám nic společného, jen mě to napadlo jako nestranného pozorovatele. Je opravdu Vaše věc jak si odhlašování vedete a s čím rodiče souhlasí

    • Autor: cindy

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A jak tedy řešíte odhlášky ? To jicha asi moc nemáte, vždyť většina se odhlašuje po telefonu.To by mě docela zajímalo, můžete mi odpovědět ? Děkuji

    • Autor: cindy

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A jak tedy řešíte odhlášky ? To jicha asi moc nemáte, vždyť většina se odhlašuje po telefonu.To by mě docela zajímalo, můžete mi odpovědět ? Děkuji

    • Autor: cindy

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      A jak tedy řešíte odhlášky ? To jicha asi moc nemáte, vždyť většina se odhlašuje po telefonu.To by mě docela zajímalo, můžete mi odpovědět ? Děkuji

    • Autor: Ada

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Zajímalo by mně, jestli se s vám už stalo, že se s vámi dotyčný hádal o tom, že mněl jinak nahlášené obědy než mu bylo účtováno. Mně se to teď stalo. Já mám nezvratní důkaz, že si sama na terminálu měnila objednávky a ona to popírá. Co dělat, když je neústupná a chce kompenzaci? Hádali by jste se s ní? Mám sto chutí…Zdravím

      • Autor: Lukáš

        Re: telefonické přihlášky a od
        Hádal, dokonce přišel s právníkem a hrozil soudem. Tak jsme mu řekli, ať to klidně k soudu dá. Už to je pár měsíců a žádný soud není. Oni někdy rodiče jsou s prominutím úplní idioti. I když jim to na začátku říkáme, že si oni musí odhlásit, my to za ně dělat nemůžeme, stejně se najde pár jedinců, kteří se diví, že dlouhodobě nemocnému dítěti propadly obědy. „A jak je možné, že vy nevíte, že nechodí do školy?“ ptají se nás. Jako bychom byli jasnovidci.

    • Autor: Ada

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Zajímalo by mně, jestli se s vám už stalo, že se s vámi dotyčný hádal o tom, že mněl jinak nahlášené obědy než mu bylo účtováno. Mně se to teď stalo. Já mám nezvratní důkaz, že si sama na terminálu měnila objednávky a ona to popírá. Co dělat, když je neústupná a chce kompenzaci? Hádali by jste se s ní? Mám sto chutí…Zdravím

      • Autor: Lukáš

        Re: telefonické přihlášky a od
        Hádal, dokonce přišel s právníkem a hrozil soudem. Tak jsme mu řekli, ať to klidně k soudu dá. Už to je pár měsíců a žádný soud není. Oni někdy rodiče jsou s prominutím úplní idioti. I když jim to na začátku říkáme, že si oni musí odhlásit, my to za ně dělat nemůžeme, stejně se najde pár jedinců, kteří se diví, že dlouhodobě nemocnému dítěti propadly obědy. „A jak je možné, že vy nevíte, že nechodí do školy?“ ptají se nás. Jako bychom byli jasnovidci.

    • Autor: Ada

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Zajímalo by mně, jestli se s vám už stalo, že se s vámi dotyčný hádal o tom, že mněl jinak nahlášené obědy než mu bylo účtováno. Mně se to teď stalo. Já mám nezvratní důkaz, že si sama na terminálu měnila objednávky a ona to popírá. Co dělat, když je neústupná a chce kompenzaci? Hádali by jste se s ní? Mám sto chutí…Zdravím

      • Autor: Lukáš

        Re: telefonické přihlášky a od
        Hádal, dokonce přišel s právníkem a hrozil soudem. Tak jsme mu řekli, ať to klidně k soudu dá. Už to je pár měsíců a žádný soud není. Oni někdy rodiče jsou s prominutím úplní idioti. I když jim to na začátku říkáme, že si oni musí odhlásit, my to za ně dělat nemůžeme, stejně se najde pár jedinců, kteří se diví, že dlouhodobě nemocnému dítěti propadly obědy. „A jak je možné, že vy nevíte, že nechodí do školy?“ ptají se nás. Jako bychom byli jasnovidci.

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Ve škole jsme se učili, že zákazník má vždycky pravdu, tak se podle toho řídím a je to OK.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a od
        Myslím si totéž, již několikrát jsem také rodiči dala za pravdu, aniž bych si mohla ověřit pravdivost jeho slov. To se nedá svítit. Jsem vedoucí a musím si poradit. Občas i za cenu toho, že sáhnu do vlastní kapsy a zaplatím to ze svého.

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Ve škole jsme se učili, že zákazník má vždycky pravdu, tak se podle toho řídím a je to OK.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a od
        Myslím si totéž, již několikrát jsem také rodiči dala za pravdu, aniž bych si mohla ověřit pravdivost jeho slov. To se nedá svítit. Jsem vedoucí a musím si poradit. Občas i za cenu toho, že sáhnu do vlastní kapsy a zaplatím to ze svého.

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Ve škole jsme se učili, že zákazník má vždycky pravdu, tak se podle toho řídím a je to OK.

      • Autor: 3w

        Re: telefonické přihlášky a od
        Myslím si totéž, již několikrát jsem také rodiči dala za pravdu, aniž bych si mohla ověřit pravdivost jeho slov. To se nedá svítit. Jsem vedoucí a musím si poradit. Občas i za cenu toho, že sáhnu do vlastní kapsy a zaplatím to ze svého.

    • Autor: Hana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Pokud bych měla nezvratný důkaz – hájila bych se. Nevím co používáte za program, ale na našem programu Vis vidím co si přihlásil – odhlásil strávník na objednávkovém terminálu a co bylo odhlašováno přihlášovánu na PC v kanceláři. Mám zkušenost – pokud bych přiznala chybu, kterou bych neudělala příště bych se asi těžko obhajovala.
      Takto postupuji celou svou velice dlouhou praxi a nemám problémy. Samozřejmě, když udělám chybu já – vždy se řádně omluvím.A s rodiči žédné nesrovnalosti nemám.

      • Autor: Anonymní

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Díky za odpověď. Minulý měsíc jsem přecházela na program vis včetně terminálů. Jak tak jsem našla v programu možnost zjistit způsob změny obědů (na terminálu a PC) alespoň myslím. Na starém programu to mám barevně rozlišené, takže je to na beton. Podle mně není správné uznat sobě chybu, když prostě vím, že jsem do toho nezasahovala a potvrdil by mi to taky technik z firmy. Myslím si, že to na mně paní skouší, protože jsem mladá a nová, ale nejsem blbá. Už mi jednou lhala, ale zjistila jsem to pozdě – moje chyba. Ale teď mně to už docela mrzí…:-(

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Snad každý slušnější program zaznamená jak, kde, a kdy se do karty strávníka zasáhlo. A byly bychom sami proti sobě, kdychom ustupovaly tam,
          kde je pravda na naší straně. Je jasné, že někteří zkouší všechno možné a je těžké se obhájit, zvlášť když „poškozený“ nepřišel věc řešit rozumně, ale dělat problémy druhým prostě potřebuje k životu.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Promiňte,ale jako vedoucí jídelny ,která píšete,že nejste blbá,tak napište alespoň zkouší s písmenem ZZZZZZ,

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Sorry za to s. Keďže som Slovenka, tak občas urobím chybu. Snažím sa…

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            urob si sám …

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            ???

    • Autor: Hana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Pokud bych měla nezvratný důkaz – hájila bych se. Nevím co používáte za program, ale na našem programu Vis vidím co si přihlásil – odhlásil strávník na objednávkovém terminálu a co bylo odhlašováno přihlášovánu na PC v kanceláři. Mám zkušenost – pokud bych přiznala chybu, kterou bych neudělala příště bych se asi těžko obhajovala.
      Takto postupuji celou svou velice dlouhou praxi a nemám problémy. Samozřejmě, když udělám chybu já – vždy se řádně omluvím.A s rodiči žédné nesrovnalosti nemám.

      • Autor: Anonymní

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Díky za odpověď. Minulý měsíc jsem přecházela na program vis včetně terminálů. Jak tak jsem našla v programu možnost zjistit způsob změny obědů (na terminálu a PC) alespoň myslím. Na starém programu to mám barevně rozlišené, takže je to na beton. Podle mně není správné uznat sobě chybu, když prostě vím, že jsem do toho nezasahovala a potvrdil by mi to taky technik z firmy. Myslím si, že to na mně paní skouší, protože jsem mladá a nová, ale nejsem blbá. Už mi jednou lhala, ale zjistila jsem to pozdě – moje chyba. Ale teď mně to už docela mrzí…:-(

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Snad každý slušnější program zaznamená jak, kde, a kdy se do karty strávníka zasáhlo. A byly bychom sami proti sobě, kdychom ustupovaly tam,
          kde je pravda na naší straně. Je jasné, že někteří zkouší všechno možné a je těžké se obhájit, zvlášť když „poškozený“ nepřišel věc řešit rozumně, ale dělat problémy druhým prostě potřebuje k životu.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Promiňte,ale jako vedoucí jídelny ,která píšete,že nejste blbá,tak napište alespoň zkouší s písmenem ZZZZZZ,

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Sorry za to s. Keďže som Slovenka, tak občas urobím chybu. Snažím sa…

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            urob si sám …

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            ???

    • Autor: Hana

      Re: telefonické přihlášky a odhl.
      Pokud bych měla nezvratný důkaz – hájila bych se. Nevím co používáte za program, ale na našem programu Vis vidím co si přihlásil – odhlásil strávník na objednávkovém terminálu a co bylo odhlašováno přihlášovánu na PC v kanceláři. Mám zkušenost – pokud bych přiznala chybu, kterou bych neudělala příště bych se asi těžko obhajovala.
      Takto postupuji celou svou velice dlouhou praxi a nemám problémy. Samozřejmě, když udělám chybu já – vždy se řádně omluvím.A s rodiči žédné nesrovnalosti nemám.

      • Autor: Anonymní

        Re: telefonické přihlášky a odhl.
        Díky za odpověď. Minulý měsíc jsem přecházela na program vis včetně terminálů. Jak tak jsem našla v programu možnost zjistit způsob změny obědů (na terminálu a PC) alespoň myslím. Na starém programu to mám barevně rozlišené, takže je to na beton. Podle mně není správné uznat sobě chybu, když prostě vím, že jsem do toho nezasahovala a potvrdil by mi to taky technik z firmy. Myslím si, že to na mně paní skouší, protože jsem mladá a nová, ale nejsem blbá. Už mi jednou lhala, ale zjistila jsem to pozdě – moje chyba. Ale teď mně to už docela mrzí…:-(

        • Autor: M.

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Snad každý slušnější program zaznamená jak, kde, a kdy se do karty strávníka zasáhlo. A byly bychom sami proti sobě, kdychom ustupovaly tam,
          kde je pravda na naší straně. Je jasné, že někteří zkouší všechno možné a je těžké se obhájit, zvlášť když „poškozený“ nepřišel věc řešit rozumně, ale dělat problémy druhým prostě potřebuje k životu.

        • Autor: Anonymní

          Re: telefonické přihlášky a odhl.
          Promiňte,ale jako vedoucí jídelny ,která píšete,že nejste blbá,tak napište alespoň zkouší s písmenem ZZZZZZ,

          • Autor: Ada

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            Sorry za to s. Keďže som Slovenka, tak občas urobím chybu. Snažím sa…

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            urob si sám …

          • Autor: Anonymní

            Re: telefonické přihlášky a odhl.
            ???

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a od
      No to je úroveň . . .

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a od
      No to je úroveň . . .

    • Autor: Anonymní

      Re: telefonické přihlášky a od
      No to je úroveň . . .

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se