Přeskočit na obsah

Tisk příjemek

  • Autor: Leila

    Tisk příjemek
    Poprosím vás o odpověď. Jak je to s příjemkami: Zakládám dle dodavatelů příjemky do šanonu. Netisknu je z programu. Tam jsou všechny uloženy, dohledatelné pro případ. Otázka tedy je : je někde ve vyhlášce, nařízení, zákoně a podobně to, že se musí příjemka tisknout s každým dodacím listem a zakládat? Prosím o odkaz na danou vyhlášku, zákon. Děkuji za odpověď

    • Autor: nenad

      Já si tisknu příjemky ke každé faktuře. Hlavně pro svoji kontrolu.

    • Autor: Mia

      Já, si tisknu měsíční přehled příjemek k uzávěrce. Program mám zálohovaný a tak jsou příjemky kdykoliv k dispozi, pro kontrolu. Stejně, neseděl by mi sklad s příjemkami, kdybych měla něco špatně.

    • Autor: ZSTGM

      Tisknu ke každé faktuře příjemku a zakládám

      • Autor: exitkaaa

        Místo tisknutí příjemky jsem si udělala razítko a jen tam vepíšu číslo příjemky, která k faktuře/dodáku patří.

    • Autor: exitkaaa

      Dělám to stejně jak MIa. Jen na konci měsíce vytisknu souhrn příjemek. Je to opravdu zbytečné tisknout (strašně moc papíru). Stejně kontrolujete příjemky s fakturama a musí to sedět. Já si jen k faktuře/dodáku napíšu číslo příjemky (udělala jsem si razítko) aby se mi lépe hledala když je potřeba. A za 20 let nikdo papírovou příjemku vidět nechtěl.

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se