Přeskočit na obsah

VIS - STRAVNÉ verze 5

  • Autor: Ingrid

    VIS – STRAVNÉ verze 5
    Prosím uživatele Stravného 5 o radu: potřebuji hromadně odhlásit 3. až 8. ročníky na celý únor. Když si je vyfiltruji přes rejstřík/hromadné přihlášky odhlášky, tak mi tam padají všichni strávníci (přesto, že zaškrtnu jen třetí až osmou třídu).
    Děkuji

    • Autor: janAA

      Dobrý den, já to dělám přes- příprava měsíce- odhlášky- zaškrtnu třídy co odhlásit- za dané období- odhlásit

      • Autor: Ingrid

        To je stejná cesta (přes rejstřík nebo přes přípravu měsíce) ale když tam dám požadované třídy, tak se mi v seznamu klientů zobrazují i zaměstnanci a cizí, které odhlásit nechci a které jsem nevyfiltrovala. Nerada bych odhlásila i ty klienty, kteří budou v únoru chodit :).

    • Autor: janAA

      v pravo označím – za dané období- a jde to
      to je divné

    • Autor: sarkam

      Odhlašuji teď každých 14 dní dle rozhodnutí vlády 3. – 9 ročník a vše v pořádku. A dělám to takhle Stravné nahoře vlevo Akce-P, hromadné odhlášky, vyberu odhlášení vybrané třídy, vyfiltruju třídy které chci odhlásit a nastavím období.
      Snad vám to pomůže

      • Autor: Ingrid

        Tak už jsem na to přišla, musím nastavit „kategorie“ na NIC a typy plateb ne NIC. A pak to funguje.
        Děkuji všem za čas, který věnovali radám. Moc mi to pomohlo.

    • Autor: janAA

      Hezký den a držme se.
      Doufám, že nám PÁNI oznámí dnes jestli jsou 9 třídy v pondělí do školy.
      Přes samé flámování nemají na práci čas:)
      A jak máme objednávat maso je nezajímá

    • Autor: Evne

      Zdravím kolegyně, poradíte jak se dají zpětně v programu VIS vytisknout výdejky za jednu skupinu nějak hromadně?. Nebo musím neustále klikat a klikat , ještě když je to mimo povolený datumový rozsah. Děkuji Eva

    • Autor: janAA

      Zdravím. Já si teda ve výdejkách nastavím skupinu a potom jen přehazuji datum a tisknu.

    • Autor: Moni

      Prosba o radu – mám Stravné 5 – bohužel stále chybí funkční návod, tak pokud se někomu daří více, prosím o radu:
      dítě platilo za čip a já jsem něco špatně odklikla a částka za čip se mu odečetla z původního přeplatku. Pokladní doklad se vytiskl, ale nemá číslo v číselné řadě je špatně. Potřebuji doklad STORNOVAT a zadat nově. Ale nedaří se mi platba vyfiltrovat – má příznak CA a nedaří se mi tím pádem ani stornovat. Děkuji

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se