Přeskočit na obsah

Internetové semináře portálu Jídelny.cz

Také jste navštívili internetové semináře portálu Jídelny.cz? Také jste byli mezi 1700 účastníky, kteří se tam naučili ovládat Internet? Pojďte s námi nahlédnout do zákulisí celé akce, abyste se seznámili s tím, co vše je nutno udělat pro její zdar.

Autor: Monika Pečková

Internetové semináře portálu Jídelny.cz, které probíhají a budou probíhat v roce 2004 po celém území naší republiky, mají pochopitelně rozsáhlé organizační zabezpečení. Zajímalo nás, jak vlastně probíhá příprava seminářů, co všechno se stane ještě před tím, než jeho návštěvnice usednou do přednáškových místností. Proto jsme vyzpovídali jednoho z organizátorů, pana Plzáka.

Volba místa
„Začíná se tak, že se vytipuje to správné místo, kde se seminář bude konat,“ uvedl. S tím se začíná několik měsíců před proběhnutím semináře. Výběr místa záleží na zákaznících, musí tam být dostatek prostoru, vhodné napojení elektrických zařízení a jedním z hlavních kritérií je také dostupnost. Ta se zohledňuje jak co se týká místních (snahou je, aby vedoucí nemusely složitě cestovat přes celé město), tak i mimoměstských návštěvníků – zda je objekt blízko nádraží, jestli se tam dostanou autobusem, tramvají nebo metrem apod. V případě, že s pronájmem souhlasí také ředitel školy, v níž se seminář bude konat, jede místo zkontrolovat zástupce portálu Jídelny.cz osobně.
Místo konání se pak uvede na vstupenky, které se dají do pozvánek a rozešlou vedoucím jídelen. K tomu se ještě všechny tyto informace, včetně dostupnosti, vyvěsí asi 14 dní předem na internetu. Těsně před seminářem se ještě jednou potvrzuje u ředitele školy, že s pronájmem počítá. Telefonuje se také přihlášeným v daném regionu, zjišťuje se, zda přijdou a také zda se zúčastní praktické ukázky. Cílem je, aby všichni byli včas informováni a předešlo se komplikacím.

Přihlášky na semináře
Jak je možné se na semináře přihlásit? E-mailem nebo telefonicky. A co pokud Vám termín ve Vašem městě nevyhovuje? „Města se jakoby překrývají, to znamená, že pokud to někdo nezvládne třeba v září do Hradce, stihne říjnový seminář v Pardubicích,“ uklidňuje pan Plzák.
Přihlásit se je možné prakticky kdykoli, například už v létě na prosincový seminář. Ovšem pro opozdilce je tu upozornění : „Náš tým vyjíždí z centrály vždycky v pondělí. Jsme pryč až do čtvrtka. Takže když se přihlásíte třeba jen dva dny předem, nebudeme o Vaší účasti informováni. Můžete samozřejmě i tak přijít, ale jsou z toho trošku zmatky,“ řekl pan Plzák.
Průměrně se semináře zúčastní kolem 40 lidí,  nejvíce zatím přišlo ve Zlíně (66 osob). Zkušenost ukazuje, že ne všichni přihlášení se na seminář dostaví

Jak žijí pořadatelé
A jak semináře prožívají samotní pořadatelé a organizátoři? Čtyři dny cestují mezi jednotlivými městy dvěma plně naloženými auty. Veškeré vybavení na přednášky totiž vezou s sebou.
V každém městě začínají brzy ráno s vybalováním, od 8 hodin pak probíhá seminář, následuje prezentace firem, kolem 9:30 přestávka s občerstvením, potom druhá část přednášky – ta končí zhruba v 11 hodin. Pak je praktická část na internetu. Potom ještě zpracovávají data z vlasového studia, aby se co nejrychleji dostala na centrálu a začala se zpracovávat. Následuje balení a další a další města…

Organizace těchto seminářů tedy není jednoduchá. Za jedním dopolednem ve Vašem městě se skrývá spousta starostí, nicméně doufáme, že nebudou nadarmo a že Vám semináře něco přinesou.

 

Monika Pečková je redaktorkou portálu Jídelny.cz

Autor: Monika Pečková

Diskuze

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se