Vážení a milí zákazníci, vzhledem k aktuální situaci musíme zrušit akce v říjnu, konkrétně jde o Krajské konference v Praze (6. 10.), Jihlavě (7. 10.), Brně (8. 10.), Zlíně (20. 10.), Ostravě (21. 10.) a Olomouci (22. 10.).
Konání Krajských konferencí v listopadu bude záležet na vývoji situace a rozhodnutích vlády. Sledujte prosím aktuální informace na webu Jídelny.cz. Pokud to bude možné, rušit je nebudeme a vy se můžete těšit na již zmiňované přednášky z oblasti ekonomiky a pracovního práva. Stejně tak upozorňujeme, že jsme dodatečně přidali k některým termínům i školení Hygienického minima. Těší se na Vás Mgr. Alena Strosserová, Ing. Vladimír Bureš a tým Jídelny.cz.
Zároveň pro Vás chystáme na podzim spoustu dalších novinek nejen v podobě online seminářů, ale také připravujeme další Online konferenci, která bude mít jiná a pro Vás jistě velmi zajímavá témata. Sledujte aktuální informace na našich webových stránkách www.jidelny.cz, nebo se přihlaste k odběru pozvánek a novinek přímo do Vašeho e-mailu, ať Vám žádná informace neunikne.
Dodatečná školení Hygienického minima
Z důvodu velkého zájmu o školení Hygienického minima, se organizátoři rozhodli přidat toto školení ke Krajské konferenci hromadného stravování v Hradci Králové, Ústí nad Labem, Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Čas školení bude od 13:00 do 14:30 hod. Akce se koná vždy ve stejném termínu a na stejném místě jako Krajská konference hromadného stravování. Upozorňujeme, že vzhledem k času školení Hygienického minima se jeho účastníci nemohou zúčastnit školení Mgr. Aleny Strosserové „Sestavujeme funkční personální obsazení školní kuchyně“ (12:50-14:20 hod).
Program doprovodného školení (placené):
08:00 – 09:30 | Kalkulace cen |
Program konference:
09:00 – 09:45 | Prezence účastníků |
09:45 – 09:55 | Zahájení konference – Jídelny.cz |
09:55 – 10:15 | Kontrola finanční bilance |
10:15 – 10:30 | Informačně propagační vystoupení |
10:30 – 11:10 | Kontrola uzávěrky skladu a stravného |
11:10 – 11:25 | Informačně propagační vystoupení |
11:25 – 12:10 | Přestávka – občerstvení s informací hostitelů |
12:10 – 12:40 | Co vše musí znát vedoucí školní jídelny ohledně přijímání nových pracovníků |
Program doprovodného školení (placené):
12:50 – 14:20 | Sestavujeme funkční personální obsazení školní kuchyně |
Změna programu vyhrazena.
Počet účastníků placeného školení je omezen, proto si, prosím, místo rezervujte včas.
Lektoři:
- Mgr. Alena Strosserová – Městská část Praha 3, odbor školství
- Ing. Vladimír Bureš – Veřejná informační služba, spol. s r.o.
Kalkulace cen
Lektor: Ing. Vladimír Bureš – Veřejná informační služba, spol. s r.o.
Potřebujete mít jistotu, že máte správně stanovené ceny v doplňkové činnosti? Víte, proč má cena obsahovat ziskovou přirážku, i když nemusí? Umíte správně stanovit mzdové i režijní náklady na 1 porci i v případech, kdy jídelna vytváří více obtížně porovnatelných produktů (obědy různých velikostí, svačiny, provoz bufetu, výroba polotovarů, pronájmy, atd.)? Tyto i další otázky ke kalkulacím budou zodpovězeny na řadě příkladů z praxe školních jídelen.
Počet účastníků školení je omezen, max. počet je 50 účastníků (placené školení).
Kontrola finanční bilance
Lektor: Ing. Vladimír Bureš – Veřejná informační služba, spol. s r.o.
Víte, že můžete finanční bilanci nechat kolísat v poměrně velkém rozsahu a nikdy ji nenulovat, ani uměle k nule nepřibližovat? Dovedete takový postup obhájit před kontrolním orgánem? Je správné převést úsporu nebo provar do dalšího roku? Kdy finanční bilanci školní jídelny členit, anebo nečlenit po skupinách strávníků a proč? Kdy je třeba dělat více samostaných skladových výdejek? Ukážeme si jednoduchý a přitom dobře obhajitelný pohled na tuto problematiku, který Vám usnadní práci s finanční bilancí i související jednání s kontrolními orgány.
Kontrola uzávěrky skladu a stravného
Lektor: Ing. Vladimír Bureš – Veřejná informační služba, spol. s r.o.
Našli jste někdy chybu ve skladu či stravném až po několika měsících a pracně ji napravovali? Míváte starosti, zda jste uzávěrku provedli a odevzdali správně, zda jste nepřehlédli nějakou chybu? Nemohli jste se někdy shodnout s účetní, zda je chyba u Vás nebo u ní? Na semináři se dozvíte, jak se ve školní jídelně neustále mění ekonomické hodnoty a jak na sebe navazují. Zjistíte, co je pro řádnou kontrolu uzávěrky důležité a na čem naopak vůbec nezáleží. Zjednodušíte si Vaše pracovní postupy. Ukážeme si základní principy velmi jednoduché, rychlé a přitom spolehlivé kontroly uzávěrky. Při využití získaných poznatků v praxi získáte během 10 minut jistotu, že máte uzávěrku provedenou správně, anebo objevíte každý rozpor ještě před tím, než uzávěrku odevzdáte. Po uzávěrce budete klidně spát – účetní Vám ve Vaší uzávěrce již žádnou chybu neobjeví.
Co vše musí znát vedoucí školní jídelny ohledně přijímání nových pracovníků
Lektor: Mgr. Alena Strosserová – Městská část Praha 3, odbor školství
Zaměříme se na základní znalosti z oblasti pracovního práva potřebné k výběru a přijímání nových pracovníků školní jídelny: jaké náležitosti má mít pracovní smlouva, jak správně zařadit pracovníky do platové třídy a podle čeho určit platový stupeň, jaké požadavky jsou kladeny na kvalifikaci pracovníků, jakou roli při určování platového stupně hraje praxe. Jaké složky platu jsou nárokové, které nenárokové, kdy dochází ke změnám platu.
Sestavujeme funkční personální obsazení školní kuchyně
Lektor: Mgr. Alena Strosserová – Městská část Praha 3, odbor školství
Jaké může vedoucí jídelny vytvořit funkční personální obsazení kuchyně? Jaké má finanční a jiné možnosti? Zúčastněte se semináře na toto téma zakončeného 30minutovým blokem, který vám na příkladech ukáže správné platové zařazení různých profesí ve školní jídelně.
- Normativ pracovníků v ŠJ a jeho financování.
- Rozložení sil podle funkcí potřebných k zajištění provozu.
- Katalog prací a Nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – jak s nimi pracovat při vytváření pracovních pozic a správného platového zařazení.
- Kvalifikace pracovníků, délka praxe a jejich vliv na určení platové třídy a stupně (ideální stav a realita, jak vše skloubit dohromady).
- Diskusní blok – praktické příklady funkcí pracovníků ŠJ a jejich platového zařazení v souladu s normativem.
Počet účastníků školení je omezen, max. počet je 50 účastníků (placené školení).
Rozhovor s Mgr. Alenou Strosserovou – Platy na Krajských konferencích.
Účastnický poplatek:
Krajská konference hromadného stravování | bezplatná účast |
Kalkulace cen | 950 Kč/os |
Sestavujeme funkční personální obsazení školní kuchyně | 900 Kč/os |
SLEVA – při platbě převodem se vstupné snižuje o 100 Kč!
Přijďte, těšíme se na Vás!
Tým Jídelny.cz
Podrobnosti – rezervace:
- Na konferenci i školení je nutno se přihlásit elektronickou formou na http://www.jidelny.cz. Účastníci, kteří se včas elektronicky přihlásí na bezplatnou část, obdrží studijní materiály.
- Vstupné je splatné nejpozději 10 dní před datem konání školení převodem na účet u Fio banky, a.s. 2700327409/2010, variabilní symbol bude číslo přihlášky. Do příkazu uveďte příjmení účastníka (pro identifikaci platby). Předpis k platbě získáte vyplněním přihlášky na www.jidelny.cz. Věnujte, prosím, vyplnění přihlášky mimořádnou pozornost, na jejím základě bude vystaven daňový doklad o platbě.
- Daňový doklad Vám bude zaslán v elektronické podobě na Vámi uvedenou e-mailovou adresu v okamžiku připsání požadované částky se správným variabilním symbolem na náš bankovní účet. Oznámení o platbě přineste, prosím, s sebou.
- Zaslaná přihláška je závazná. Bezplatné storno přihlášky přijímáme nejpozději 5 pracovních dní před zahájením semináře. Po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek ve výši 100 Kč/os. Přihlášku lze zrušit pouze písemně na e-mail: info@jidelny.cz. Při zrušení přihlášky v den akce nebo neúčasti přihlašovaného nebo jeho náhradníka poplatek nevracíme.
- Případné změny programu budou uveřejněny na portálu www.jidelny.cz.
Kde a kdy se s námi můžete setkat:
Datum | Město | Adresa konání | Mapa |
---|---|---|---|
22.09.2020 | Hradec Králové | Kongresové centrum ALDIS, Eliščino nábřeží 375 | mapa |
23.09.2020 | Liberec | Kulturní centrum VRATISLAVICE 101010, Nad Školou 1675 | mapa |
24.09.2020 | Ústí nad Labem | Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem, Špitálské náměstí 3517 | mapa |
06.10.2020 | Praha 9 | Wellness Hotel STEP****, Malletova 1141 ZRUŠENO! | mapa |
07.10.2020 | Jihlava | EA Business hotel Jihlava, Havlíčkova 5625/28 ZRUŠENO! | mapa |
08.10.2020 | Brno | Hotel AVANTI , Střední 61 ZRUŠENO! | mapa |
20.10.2020 | Zlín | Baťův institut, 14. a 15. budova továrního areálu ZRUŠENO! | mapa |
21.10.2020 | Ostrava-Hrabůvka | Kulturní zařízení Ostrava-Jih, příspěvková organizace ZRUŠENO! | mapa |
22.10.2020 | Olomouc | BEA centrum Olomouc , tř. Kosmonautů 1288/1 ZRUŠENO! | mapa |
03.11.2020 | České Budějovice | Clarion Congress Hotel České Budějovice, Pražská třída 2306/14 | mapa |
04.11.2020 | Praha 9 | Wellness Hotel STEP****, Malletova 1141 | mapa |
05.11.2020 | Plzeň | Vienna House Easy Pilsen, U Prazdroje 6 | mapa |
Diskuze