Tyto semináře byly odloženy
Seminář slouží k osvojení všech potřebných znalostí pro úspěšné dodržování spotřebního koše, který je základním nástrojem sledování nutriční kvality jídel ve školních jídelnách. Nemusíte mít strach z nudné teorie, lektor výklad doplní mnoha praktickými ukázkami.
Praha, 8. dubna 2020 od 8:15 hod. do 13:30 hod
Wellness Hotel STEP, kongresový sál B, přízemí, Malletova 1141, Praha
Brno, 16. dubna 2020 od 8:15 hod. do 13:30 hod
Hotel AVANTI, salonek 1. patro, Střední 61, Brno
Poradíme Vám:
- Kdy je nutno spotřební koš používat, a kdy ne
- Jak na spotřební koš, když se část stravy připravuje v jiné jídelně
- Stanovení výživových norem v situacích, které vyhláška nepopisuje
- Zařazování potravin do skupin a vhodné koeficienty
- Jednotlivé skupiny potravin – co do nich patří, a co ne
- Jak zjistit příčiny chyb ve výpočtu spotřebního koše
Obsah semináře
- Legislativa ke spotřebnímu koši
- Výživové normy
- Údaje, které mají vliv na správnost výpočtu
- Zařazování potravin do skupin
- Praktické zkušenosti s dodržováním spotřebního koše
Účastnický poplatek
1 450 Kč/osoba
Účastníci semináře obdrží osvědčení o absolvování a studijní materiály. V ceně není zahrnuto občerstvení.
Bonus
Během velké přestávky, budete mít možnost navštívit veletržní část Krajské konference hromadného stravování, kde pro Vás vystavovatelé budou mít připravené menší ochutnávky.
Platba
Vstupné je splatné nejpozději 10 dní před datem konání semináře převodem na účet u Fio banky 2700327409/2010, variabilní symbol bude číslo přihlášky. Věnujte, prosím, vyplnění přihlášky mimořádnou pozornost, na jejím základě bude vystaven daňový doklad o platbě. Daňový doklad Vám bude zaslán v elektronické podobě na Vámi uvedenou e-mailovou adresu v okamžiku připsání požadované částky se správným variabilním symbolem na náš bankovní účet.
Storno podmínky
Zaslaná přihláška je závazná. Bezplatné storno přihlášky přijímáme nejpozději 5 pracovních dní před zahájením semináře. Po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek ve výši 100 Kč/os. Přihlášku lze zrušit pouze písemně na e-mail: info@jidelny.cz. Při zrušení přihlášky v den akce vstupné nevracíme.
Zkušenosti účastnic z minulých setkání:
„Srozumitelný výklad, proložený příklady z praxe.“ ŠJ Dolní Habartice
„Ing. P. Ludvík přednášel tak, že i já začátečnice jsem tomu porozuměla.“ ŠJ Krupka
„Školitel dokázal zaujmout, odpovědět na veškeré dotazy a nevedl monolog.“ ŠJ Příbram
„Vzhledem k menšímu počtu posluchačů, byla větší možnost a prostor diskuse a řešení problémů ve školních jídelnách.“ ŠJ Brankovice
„Dozvěděla jsem se nové věci a zjistila jsem, co můžu udělat lépe.“ ŠJ Syrovice
Přijďte si pro radu i pro nové zkušenosti.
Těšíme se na Vás.
Diskuze