Přeskočit na obsah

Kampaň „Koruna na BIO do škol“ pomůže školám zavádět biopotraviny

Používání biopotravin ve školních jídelnách naráží na řadu problémů. Jistě vás proto bude zajímat, že se připravují podpůrné projekty, jejichž cílem je mj. shromáždit finance na podporu zavádění biopotravin do školních jídelen. Jedním z nich je akce „Koruna na BIO do ŠKOL“, která proběhne v září 2009.

Autor: Green marketing

(Praha, 9.6.2009) Na září letošního roku připravují agentury Green Marketing a Outcomm společný projekt s názvem Koruna na BIO do ŠKOL. Partneři programu darují 1 Kč z každého prodaného výrobku v daném období na rozvoj programu „Bio do škol“, který zastřešuje Nadace Partnerství.


Jedná se o projekt v oblasti sociálního marketingu s účastí partnerských firem působících na trhu bioproduktů. BIO výrobky, zapojené do programu, budou viditelně označeny logem projektu „Koruna pro Bio do škol“. Projekt bude podpořen ucelenou komunikační kampaní s využitím prostoru v síti mediálních partnerů a na prodejní ploše vybraných maloobchodních řetězců a v síti nezávislých specializovaných bioprodejen.

Součástí projektu bude i vlastní, uživatelsky atraktivní web stránka www.miliondetem.cz, spotřebitelská soutěž „Milion dětem“ o atraktivní ceny od partnerů a série doprovodných akcí „Soboty s BIO“. Tyto akce se uskuteční na vybraných místech České republiky. Program bude probíhat celé září jako součást celorepublikové osvětové kampaně Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin.

„Projekt je postaven na prvcích sociálního marketingu, kdy se spotřebitelé rádi ztotožní se značkami, o kterých ví, že dělají něco dobrého pro své okolí. Jedná se o první ročník projektu, který nemá na českém trhu obdoby a my věříme, že bude mít u partnerů úspěch“, říká Tomáš Václavík z agentury Green marketing, jeden z organizátorů akce.

Organizátoři apelují na všechny výrobce a obchodníky s biopotravinami, aby se ke kampani přihlásili. Zároveň oslovují všechny maloobchodníky s biopotravinami, aby projekt podpořili a umožnili svým dodavatelům nabídnout v září své výrobky označené známkou „Koruna pro BIO do škol“. „Všem maloobchodníkům nabízíme zdarma dodání funkčních POS materiálů na podporu tohoto projektu, které jednak pomohou komunikovat akci přímo v místě prodeje a zároveň pozitivně ovlivní image partnerských maloobchodníků v očích konečných spotřebitelů“ dodává Miroslav Kozel z agentury Outcomm.

Mediálními partnery projektu jsou odborné časopisy Moderní obchod, Food Service, Regal, Marketing&Media, Trend marketing, spotřebitelské časopisy Máma a já, Děti a my, Rodina a škola, Maminka, Moje psychologie a weby www.uzlicek.cz, www.chytrazena.cz, www.nazeleno.cz, www.zena.cz, www.jidelny.czwww.bio-info.cz.

Další informace vám rád sdělí:
Tom Václavík, agentura Green marketing, T: 541263456, e-mail: tom@greenmarketing.cz
Miroslav Kozel, agentura Outcomm, T: 773984589, e-mail: miroslav.kozel@outcomm.czMichal Veselý, Nadace Partnerství, T: 515903136, e-mail: michal.vesely@nap.cz

Autor: Green marketing

Diskuze

Pro přidání komentáře se nejprve přihlaste.

Přihlásit se
  • Autor: majka

    dotaz na akci
    Napsala jsem na všechny 3 uvedené adresy,aby mi sdělili bližší informace k akci, ale nikdo se neozval.Tak uvidíme.